• Communicate with the agents to sell the products and reply to all the other requests from the agent according to the department's standards.
• Do reports according to the requirements of the departments.
• Do frequent customer care of the existing agents and new clients (phone calls or meeting clients on the spot).
• Follow up after the booking.
• Coordinate with related departments to do new products.• Years of experience: At least 2 years in the same position.
• Essential requirements:
- University Degree
- Fluent in French/Spanish/English
- High standards of customer service and excellent communication skills
- Good Computer Skills (Word, Excel, Outlook Express, or Microsoft Outlook ...)
- Work independently and in team.• Competitive & attractive salary with bonus.
• Equal rewards, in-time salary review for individual devotion & performance.
• Working from Monday to Friday.
• Premium health care insurance package.
• International and fair working environment.
• Training weekly, free join company's sports club, off on your birthday,...
• Team building and traveling opportunities.
Công ty Cổ phần Đầu tư và Kinh doanh Bất động sản Hải Phát (HAI PHAT LAND) là một doanh nghiệp chuyên kinh doanh phát triển, phân phối, cho thuê các sản phẩm Bất động sản trong nước, Quốc tế; quản lý vận hành, khai thác tòa nhà và tổng hòa các dịch vụ liên quan đến Bất Động Sản. Với mục tiêu trở thành Đơn vị kinh doanh và phân phối bất động sản tốt nhất Việt Nam, HAI PHAT LAND không chỉ tiếp tục phát huy thế mạnh của mình mà còn tiên phong xây dựng Hệ sinh thái bất động sản đồng bộ, khép kín tại Việt Nam từ đầu tư, tư vấn phát triển dự án; phân phối, quản lý, vận hành, khai thác đến cung cấp những giải pháp công nghệ Bất động sản, marketing và truyền thông dự án; đào tạo nhân sự chất lượng cao cho chủ đầu tư cũng như các đơn vị bất động sản trên cả nước
Song song với đó, chú trọng phát triển từ bên trong, coi trọng nhân tố con người, HAI PHAT LAND không ngừng kiến tạo môi trường làm việc thân thiện, giàu cơ hội trải nghiệm. Đồng thời, thường xuyên tổ chức đào tạo, nâng cao chất lượng nhân sự, cải tiến phương thức tiếp cận khách hàng. Các khóa đào tạo được xây dựng chi tiết