Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Hr Admin Staff
NHÀ THỜI ĐẠI
15 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
10 - 12 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 12, tòa nhà Ree Tower, số 9, Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
- Taking care on Office look; Cleaning at work place; Pantry ; Office work facilities and related (Printer/ Refrigerator/ Air condition...) , work tools ( Operations working tool in Livestream room)
- Taking care on other things such as ( Employees birthday), water drink for employees
- Taking care on Monthly payment ( Water/ Electricity/ Wifi/ Service use fee...), Payment for cleaning service
- Taking responsible to cooperate with other department to buy the necessary working equipment as CEO's requirements
- Controlling company's safety ( Door clock key...)
- Purchasing the necessary items (Paper use; stationary for monthly )
- Other tasks as requirements
- Recruiting the positions as required by HR Supervisor
- Sending offer letter and make clear with candidate all compensation package before hiring
- Welcoming employees and sign the require legal paper for hiring
- Create Lark account for new employees and instruct the ways how to use
- Following up probation progress of new employee, and cooperate with CEO and Department's Leader to proceed probation evaluation
- Informin . Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global
- Taking care on Office look; Cleaning at work place; Pantry ; Office work facilities and related (Printer/ Refrigerator/ Air condition...) , work tools ( Operations working tool in Livestream room)
- Taking care on other things such as ( Employees birthday), water drink for employees
- Taking care on Monthly payment ( Water/ Electricity/ Wifi/ Service use fee...), Payment for cleaning service
- Taking responsible to cooperate with other department to buy the necessary working equipment as CEO's requirements
- Controlling company's safety ( Door clock key...)
- Purchasing the necessary items (Paper use; stationary for monthly )
- Other tasks as requirements
- Recruiting the positions as required by HR Supervisor
- Sending offer letter and make clear with candidate all compensation package before hiring
- Welcoming employees and sign the require legal paper for hiring
- Create Lark account for new employees and instruct the ways how to use
- Following up probation progress of new employee, and cooperate with CEO and Department's Leader to proceed probation evaluation
- Informin . Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree or above
Minimum 1 years of working experience in Human Resources function
Excellent command of Microsoft Office
Good English at reading, writing and presentation
Logical thinking and good communication skills
Good learning and executive ability, have teamwork spirit
Be patient and careful, have strong responsibility
Bachelor degree or above
Minimum 1 years of working experience in Human Resources function
Excellent command of Microsoft Office
Good English at reading, writing and presentation
Logical thinking and good communication skills
Good learning and executive ability, have teamwork spirit
Be patient and careful, have strong responsibility
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
NHÀ THỜI ĐẠI
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
NHÀ THỜI ĐẠI được thành lập ngày 09/04/2015 và phát triển với Vốn Điều Lệ: 20.000.000.000đ, trong bối cảnh nền kinh tế thị trường có nhiều biến đổi tích cực. Với lĩnh vực hoạt động và kinh doanh về bất động sản và vận tải.
Với mục tiêu hướng đến là đơn vị phân phối chuyên nghiệp, và phát triển dự án cho các Chủ Đầu Tư, và tương lai xa hơn là có thể hợp tác đầu tư cùng với các Chủ Đầu Tư lớn dưới hình thức là nhà đầu tư thứ cấp mua sỉ bản lẻ và chiến lược dài hạn hơn khi tiềm lực tài chính đủ mạnh mẽ vươn lên làm Chủ Đầu Tư của dự án riêng của mình.
Những nghề phổ biến tại NHÀ THỜI ĐẠI
Bạn làm việc tại NHÀ THỜI ĐẠI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
NHÀ THỜI ĐẠI
Click để đánh giá