The company:
Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.
What are we looking for:
We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.
What we offer:
We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!
Job Description
Responsible assisting trading desk in inputting purchase and sale contracts on system accurately with countersignatures; inputting & allocating market price correctly to contracts & ensuring daily reconciliation.
- Compose and input purchase and sale contracts accurately on system according to requests from traders;
- Ensure contracts are duly signed and countersigned by counterparties in due time and have them uploaded on system;
- Become expert in costing, contract terms, trading limits to be able to support traders to manage trading position;
- Assist reconciliation process with logistics team on projection, compliance team on onboarding process, risk team on trading limits and escalate to trading;
- Compare counterparties’ contracts/confirmations with SUCAFINA records.
- 1 year working experience.
- Experience in coffee trade logistics is a plus.Customer-facing experience or knowledge about coffee is a plus
- Hard-working
- Ability to work independently
- Eager to learn/adapt to new knowledge
- Computer competency
CROWN SPACE - hiện đã trở thành nhà cung cấp hàng đầu sản phẩm thời trang trẻ em cao cấp với các nhãn hiệu đến từ Anh Quốc như Royale Baby, Crown UK, Tanaka và Poney Kiz, Crown Kids, HKHS Shirley...
Hệ thống store đặt trong TTTM như: Vincom Mega Mall Thảo Điền, Lotte Center, Vincom Times City, Takashimaya
Với mục tiêu trở thành công ty bán lẻ thời trang trẻ em cao cấp số 1 Đông Nam Á, CROWN SPACE có kế hoạch phát triển hệ thống bán lẻ trên khắp các tỉnh thành lớn và tại các nước có nhiều tiềm năng phát triển như Malaysia, Thailand, Cambodia,
CHÍNH SÁCH NHÂN SỰ
Để đạt được mục tiêu này, Crown UK coi yếu tố con người là một phần ảnh hưởng rất lớn tới sự thành công của công ty. Ngay từ những ngày đầu thành lập, Crown UK đã được xây dựng để trở thành ngôi nhà thân thiết của tất cả các thành viên. Công ty luôn chú trọng không chỉ cung cấp mức tiền lương hấp dẫn mà còn mang lại những giá trị cốt lõi cho nhân viên:
• Được làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp, khuyến khích sự sáng tạo trong công việc.
• Tạo điều kiện cho nhân viên tham gia vào quá trình ra quyết định, khẳng định bản thân (giá trị cao nhất của con người trong tháp nhu cầu của Maslow)
• Có cơ hội làm việc với các nhà thiết kế, các đối tác hàng đầu trong lĩnh vực thời trang trên thế giới.
• Cơ hội thăng tiến nhanh chóng với những cá nhân có năng lực.
• Tăng lương định kỳ và đột xuất theo đóng góp, phúc lợi hấp dẫn.
Crown UK đang tìm những nhân tài làm việc trong lĩnh vực thời trang - những ứng viên nhiệt huyết, ham học hỏi, coi trọng ý thức phát triển nghề nghiệp và có tinh thần kỷ luật cao để cùng nhau thực hiện mục tiêu đưa thời trang trẻ em Việt Nam vươn ra biển lớn.