124 Điện Biên Phủ
Mô tả công việc
- Guide accountants in collecting, verifying purchase invoices, sales invoices, and posting financial transactions into MISA software.
- Manage accounting documents, records, and ledgers according to regulations.
- Verify the balance between detailed accounting data and summarized data, ensuring end-of-period balances are reasonable and match with detailed reports and tax reports.
- Control tax risks for clients.
- Prepare monthly/quarterly tax reports: value-added tax report, personal income tax report, contractor tax report, invoice usage report (if applicable).
- Prepare financial reports, monthly/annual management reports.
- Work with clients to provide additional documentation, answer questions.
- Report work tasks to management and perform assigned tasks.
- Provide documents, data, and explanations to tax authorities, auditors, inspectors.
- Provide data to the board of directors or other departments upon request.
Yêu cầu công việc
- Graduated from University or College majoring in Accounting or Finance.
- Have at least 5 years of experience in general accounting, especially working for accounting service companies.
- Have a CPA certificate is a plus
- Have experience or knowledge of auditing.
- Proficient in software MISA, Excel, Word,..
- Good English, both speaking and writing,prefer ielts 6.5 or equivalent
- Able to withstand high work pressure, accept overtime when required by work or superiors;
- Careful, meticulous, honest in work;
- Have problem solving skills and ability to handle work;
- Commitment to long-term commitment.
Quyền lợi được hưởng
- Salary range: up to 1000 USD, or higher depending on capabilities.
- Annual salary review.
- 13th-month salary + bonus (if any).
- Gain experience in accounting for various types of companies, learn more about issues
and handling methods. - Basic training in IFRS, Excel, VBA, English.
- Fuel allowance, nail care vouchers (for female employees).
- Opportunities for promotion, long-term commitment to the company, stable job.
- Enjoy other welfare policies such as holidays, Tet holidays, annual leave, and travel.
Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng Phát triển Thương mại Kinh Đô (Kinh Do TCI) có trụ sở chính tại 93 Lò Đúc - Quận Hai Bà Trưng - Thành Phố Hà Nội. Là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực đầu tư, Kinh Do TCI hướng đến kinh doanh bất động sản, nhà ở,...
Với những kinh nghiệm vững chắc trong quá trình xây dựng và phát triển, ngày nay Kinh Do TCI đã đạt được những thành tựu lớn. Với năng lực sẵn có Kinh Do TCI đã tập trung đầu tư xây dựng dự án trung tâm thương mại, các khu liên hiệp văn phòng nhà ở cao cấp, tổ chức quản lý khai thác các khu chung cư, nhà cao tầng.
Kinh Do TCI phát triển dựa trên nền tảng uy tín và năng lực, với việc không ngừng hoàn thiện bộ máy con người với chất xám, trang thiết bị, cũng như tiềm lực tài chính. Kinh Do TCI luôn mong muốn cùng khách hàng hợp tác thành công trong các lĩnh vực xây dựng, thương mại, dịch vụ.
Đây cũng chính là những giá trị cơ bản về văn hoá, triết lý kinh doanh của Kinh Do TCI.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 1997: Công ty được thành lập
Mission