- Organize and oversee the department's operations;
- Supervise testing of finished products;
- Make decisions regarding the release of finished products for further distribution;
- Oversee testing of new project sample products (new models, updates to current models);
- Monitor changes in standardization and regulatory fields; - Participate in quality audits;
- Analyze defective product samples returned by customers;
- Enhance the department's operations based on customer complaints regarding product quality;
- Develop and implement new ideas aimed at improving department efficiency, optimizing task completion time, and reducing costs;
- Organize data collection and maintain statistics on the number of defective products;
- Conduct analysis of the collected data, perform calculations, and maintain control;
- Monitor production quality;
- Study and address quality complaints from clients and partners.
2. Collaboration with Production:
- Identify weaknesses in the production process;
- Develop and implement new technologies and materials;
- Organize and conduct internal audits to improve product quality and ensure compliance with both internal and international standards.
3. Client Relations:
- Investigate issues clients encounter with products;
- Develop and implement technologies to enhance product quality;
- Resolve disputes regarding product quality with clients;
- Analyze and systematize statistics on identified warranty and non-warranty cases;
- Develop proposals for addressing the causes of warranty claims.- Higher education in Quality Management or a technical field with additional training in Quality Management;
- Experience as a leader or senior specialist in Quality Management;
- Knowledge of legislative and regulatory legal acts, and methodical materials on Quality Management;
- Familiarity with national and international regulatory legal acts regarding production;
- Knowledge of product certification;
- Understanding of production technologies;
- Ability to work in a team;
- Proficiency in English at B2 level or higher.- Basic salary: Up to 20 million VND, negotiation in interviews;
- Two salary increase evaluations per year.
- Social insurance, health insurance, vacation,...;
- Bonuses for holidays, Tet (Lunar New Year), 13th-month salary,...;
Được thành lập từ năm 1977, Công ty Cổ phần Cơ Điện Lạnh (REE) là một trong hai công ty đầu tiên niêm yết cổ phiếu trên Sàn Giao dịch Chứng khoán TP. Hồ Chí Minh, và REE hiện vẫn tiếp tục là một Tập đoàn đa ngành tiêu biểu.
Qua nhiều năm hoạt động, nhờ vào định hướng chiến lược sắc bén và sự dẫn dắt của đội ngũ lãnh đạo năng lực cao, REE đã phát triển bền bỉ qua thời gian và vẫn tiếp tục duy trì việc khai thác tối ưu các lợi thế cạnh tranh của Tập đoàn.
Hiện REE đã mở rộng sự hiện diện của mình trong nhiều lĩnh vực và đang sở hữu một nhóm các công ty thành viên hoạt động kinh doanh trong 4 lĩnh vực chính: Năng lượng, Nước sạch, Phát triển & Cho thuê Bất động sản, và Cơ điện lạnh & Máy điều hòa không khí.
Với bề dày kinh nghiệm tích lũy nhiều năm cùng với đội ngũ nhân lực có trình độ chuyên môn cao, luôn sáng tạo và áp dụng những kỹ thuật tiên tiến, trang thiết bị đầy đủ và hiện đại, nhận được nguồn tín dụng lớn từ các ngân hàng trong và ngoài nước, … đã tạo nên một REE ngày càng phát triển và được sự tin tưởng của khách hàng.