Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Assistant To Director
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Tới 25 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/07/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Advise and assist the Director in setting and monitoring work plans.
Research requested topics and report to the Director.
Monitor and supervise the work of other departments.
Develop working procedures and evaluate performance of other departments.
Expand and manage partnerships relation.
Handle financial matters related to the job.The candidate must be male and under 30.
Bachelor's degree in business, economic, ... (Priority will be given to candidates who have graduated from Foreign Trade University, University of Economics and Business, National Economics University...)
Professional in handling contracts and accounting documents.
Fluent in English with proficiency in all four skills (English certificate preferred).
Strong skills in index and market research.
Good ability to plan, work in teams, and supervise work.
Effective communication and skills situation-handling.
Proficient in MS Office, data processing, and analysis.The salary is negotiable based on the ability of the candidate.
Salary review on average 1-2 times annually;
Regular training and skill enhancement opportunities;
Lunch allowance via the company's e-wallet for meals at the canteen;
Free parking tickets;
Monthly/quarterly bonuses for outstanding performance. Year-end bonus depending on the company's business and work results;
Travel 1-2 times per year with the team and company;
Full-time employment Monday to Friday, from 9 am to 6 pm. Work additional 2-3 Saturday mornings per month (remote). 12 days of leave per year.
Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance, with regular health check-ups organized by the company every 1 year.
Work in a young, dynamic, professional environment with many opportunities for career advancement;
Direct interaction with experienced, strategic-thinking, and creative management;
The company also offers clubs to promote physical and mental health including Yoga, football, and a reading library.
Research requested topics and report to the Director.
Monitor and supervise the work of other departments.
Develop working procedures and evaluate performance of other departments.
Expand and manage partnerships relation.
Handle financial matters related to the job.The candidate must be male and under 30.
Bachelor's degree in business, economic, ... (Priority will be given to candidates who have graduated from Foreign Trade University, University of Economics and Business, National Economics University...)
Professional in handling contracts and accounting documents.
Fluent in English with proficiency in all four skills (English certificate preferred).
Strong skills in index and market research.
Good ability to plan, work in teams, and supervise work.
Effective communication and skills situation-handling.
Proficient in MS Office, data processing, and analysis.The salary is negotiable based on the ability of the candidate.
Salary review on average 1-2 times annually;
Regular training and skill enhancement opportunities;
Lunch allowance via the company's e-wallet for meals at the canteen;
Free parking tickets;
Monthly/quarterly bonuses for outstanding performance. Year-end bonus depending on the company's business and work results;
Travel 1-2 times per year with the team and company;
Full-time employment Monday to Friday, from 9 am to 6 pm. Work additional 2-3 Saturday mornings per month (remote). 12 days of leave per year.
Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance, with regular health check-ups organized by the company every 1 year.
Work in a young, dynamic, professional environment with many opportunities for career advancement;
Direct interaction with experienced, strategic-thinking, and creative management;
The company also offers clubs to promote physical and mental health including Yoga, football, and a reading library.
Khu vực
FUNTAP.,JSC
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 40 ngõ 324 đường Thụy Khuê, Phường Bưởi, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Funtap là công ty công nghệ phát hành và phát triển sản phẩm game trên điện thoại. Được thành lập từ ngày 14/05/2015, sau gần 5 năm phát triển bền vững, hiện nay Công ty đã có đội ngũ hơn 400 kỹ sư/ nhân viên tinh nhuệ, giàu kinh nghiệm, nhiệt huyết và sáng tạo.
Giữ vững tôn chỉ làm việc tận tâm, Funtap liên tục cải tiến không ngừng chất lượng sản phẩm và dịch vụ. Đem đến cho cộng đồng khách hàng nhưng sản phẩm chất lượng và đóng góp một phần vào sự phát triển ngành CNTT và Truyền thông của Việt nam.
Review FUNTAP.,JSC
4.1
11 review
09/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Thấy các sếp và đại đa số leader đều là người có tâm+có tầm(RV)
09/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Công ty này vô cùng tuyệt vời, biết quan tâm đến khách hàng.(RV)
09/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Công ty này vô cùng tuyệt vời, biết quan tâm đến khách hàng.(RV)
Những nghề phổ biến tại FUNTAP.,JSC
Bạn làm việc tại FUNTAP.,JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
FUNTAP.,JSC
Click để đánh giá