Mô tả công việc
- Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist.
- Set up, stock, and maintain work areas.
- Inspect the cleanliness and presentation of all chinaware, glass, and silver prior to use.
- Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures.
- Follow all company and safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications.
- Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards.
- Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Ensure adherence to quality expectations and standards.
- Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print).
- Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance.
- Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand- eye coordination.
- Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps.
- Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
Supervisory Experience No supervisory experience is required.
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Công ty Cổ phần GECE sẽ giúp bạn có cơ hội tuyệt vời có cái nhìn mới về thế giới, các bạn sẽ được đắm mình trong một môi trường và văn hóa hoàn toàn khác. Sự trải nghiệm hiếm có này sẽ không chỉ giúp các bạn làm giàu thêm tri thức cũng như các kỹ năng chuyên nghiệp cho tương lai mà còn nâng cao giá trị cho bản lý lịch của bạn- tiếp xúc với môi trường quốc tế không chỉ cho bạn sự tự tin và niềm tham vọng về nghề nghiệp mà điều này còn được nâng tầm lên một cấp độ mới.
– Đối tác làm việc tin tưởng: Chúng tôi có liên kết rộng lớn và chặt chẽ với các đối tác hàng đầu trên thế giới hoạt động về các chương trình trao đổi giao lưu văn hóa giữa Việt Nam và các quốc gia lớn. Với nhiều năm cùng nhau hợp tác tạo cơ hội cho hàng trăm ứng viên đến từ Việt Nam và các nước được tham gia vào chương trình, được hòa mình vào nền văn hóa khác và học hỏi từ các nước bạn.
– Tìm trường, môi trường làm việc cho con bạn: Đến với chúng tôi mọi vấn đề đều được giải quyết nhanh chóng, một môi trường tốt như: trường học, chính sách ưu đãi, nơi làm việc, nhà ở, nhà bảo trợ,… đều sẽ được hỗ trợ từ các chuyên gia của chúng tôi.
Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, có kiến thức chuyên môn cao và sự gắn kết uy tín với các đối tác trong và ngoài nước chúng tôi đã được khách hàng tin tưởng và lựa chọn trong việc tư vấn thực tập, tu nghiệp và học tập tại nước ngoài