Mô tả công việc
- Meet, greet, and direct Guests who enter the lobby area, asking all guests and visitors if they require assistance.
- Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
- Seek verbal feedback from customers regularly and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner
- Be smart and well-groomed at all times and maintain a friendly cheerful attitude
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
- Assist in facilitating a fast, smooth, and pleasant check-out
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that that accorded special status by the hotel are highlighted to Management and necessarily related functions are actions
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, and city and local information to promote and upsell the hotel’s products and services whenever possible
- Responsible for arranging flowers and fruits for in-house and arrival guests
- Co-ordinate with the Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognized and welcome
- Handles guests’ complaints or requests and liaises with the department concerned to ensure immediate follow-up
- Check the guest birthday list daily for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests
- General understanding of the Front Office and House Keeping operations regarding guest accommodation
Quyền lợi được hưởng
- Salary negotiated directly during the interview
- Working hours: 5 days/week, 2 days off/week.
- 100% Service charge bonus right at the beginning of the probationary period + Bonuses for holidays, Tet, 13th month salary.
- Delicious meals during the shift with neat uniforms.
- Full social insurance according to the law + Bao Minh 24h accident insurance for employees.
- Super friendly team, enthusiastic support.
- Surprise gifts on special occasions during the year.
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
Gadget Inc. tiền thân là công ty Gadget Việt Nam thành lập năm 2015 bởi một nhóm các chuyên gia trong lĩnh vực công nghệ thông tin, quảng cáo trực tuyến và thương mại điện tử. Với mục tiêu nghiên cứu và phát triển các mô hình kinh doanh dựa vào internet và công nghệ thông tin, đến nay chúng tôi đã tự đầu tư và phát triển thành công nhiều giải pháp ứng dụng công nghệ trong các lĩnh vực giáo dục, thương mại điện tử .v.v.. được triển khai tại các doanh nghiệp SME, doanh nghiệp quy mô lớn tới rất lớn; từ các ứng dụng tự động hoá quy trình nghiệp vụ, hệ thống công nghệ quản trị doanh nghiệp toàn diện (ERP) tới các giải pháp R&D với hàm lượng công nghệ khó và sâu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH, BHYT đầy đủ theo quy định nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Dã ngoại
- Trò chơi
- Ccas buổi thường niên...
Lịch sử thành lập
-
Gadget Inc. tiền thân là công ty Gadget Việt Nam thành lập năm 2015 bởi một nhóm các chuyên gia trong lĩnh vực công nghệ thông tin, quảng cáo trực tuyến và thương mại điện tử.
Mission
- Với mục tiêu nghiên cứu và phát triển các mô hình kinh doanh dựa vào internet và công nghệ thông tin, đến nay chúng tôi đã tự đầu tư và phát triển thành công nhiều giải pháp ứng dụng công nghệ trong các lĩnh vực giáo dục, thương mại điện tử .v.v..