Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Customer Insight Analysis:
- Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
- Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
- Multi-channel Customer Communication:
- Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
- Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
- Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
- Digitalization of Priority Customer Services:
- Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
- Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
- Customer Experience Management at Events:
- Develop customer experience scenarios for offline and online events.
- Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
- Annual Priority Customer Care Programs:
- Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
- Implement and control the quality of program activities.
- Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
- At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
- Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
- Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
- In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
- Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill
Benefits:
- Competitive salary
- 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy)
- 16 annual leave days.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Gadget Inc. tiền thân là công ty Gadget Việt Nam thành lập năm 2015 bởi một nhóm các chuyên gia trong lĩnh vực công nghệ thông tin, quảng cáo trực tuyến và thương mại điện tử. Với mục tiêu nghiên cứu và phát triển các mô hình kinh doanh dựa vào internet và công nghệ thông tin, đến nay chúng tôi đã tự đầu tư và phát triển thành công nhiều giải pháp ứng dụng công nghệ trong các lĩnh vực giáo dục, thương mại điện tử .v.v.. được triển khai tại các doanh nghiệp SME, doanh nghiệp quy mô lớn tới rất lớn; từ các ứng dụng tự động hoá quy trình nghiệp vụ, hệ thống công nghệ quản trị doanh nghiệp toàn diện (ERP) tới các giải pháp R&D với hàm lượng công nghệ khó và sâu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH, BHYT đầy đủ theo quy định nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Dã ngoại
- Trò chơi
- Ccas buổi thường niên...
Lịch sử thành lập
-
Gadget Inc. tiền thân là công ty Gadget Việt Nam thành lập năm 2015 bởi một nhóm các chuyên gia trong lĩnh vực công nghệ thông tin, quảng cáo trực tuyến và thương mại điện tử.
Mission
- Với mục tiêu nghiên cứu và phát triển các mô hình kinh doanh dựa vào internet và công nghệ thông tin, đến nay chúng tôi đã tự đầu tư và phát triển thành công nhiều giải pháp ứng dụng công nghệ trong các lĩnh vực giáo dục, thương mại điện tử .v.v..