Mô tả công việc
- Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Immediately updating serious cases/inconstant situations.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
- Proactively updating information/knowledge about customer service.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in Korean (Listening, Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
- Basic English skills
- Graduated from High school or Higher Education
- Loud and clear voice
- QTSC Building 1 - No. 14 Street, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh City.
Quyền lợi được hưởng
- Total Salary up to: 23.200.000 VND/month, including:
+ Base Salary: 21.500.000 VND
+ Meal Allowance: 500.000 VND
+ KPI Incentive: 900.000 – 1.200.000
+ 100% salary in 2-month probation time.
- Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
- Accident insurance 24/7.
- 14 days of leave/year.
- Annual Health Checkup.
- Participate in training courses on skills and profession.
- Experiencing a clear promotion path.
- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
- Having any 2 days off/week.
- Shift: Rotate 24/7, 9 hours/shift (including 1.5 hours of rest)
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00;
12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00;
21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Một tổ chức cung ứng dịch vụ thanh toán điện tử MobiVí (Công ty Cổ phần Hỗ trợ Dịch vụ Thanh toán Việt Phú) là tổ chức cung ứng dịch vụ thanh toán điện tử hướng đến xây dựng và vận hành mạng thanh toán điện tử hiện đại và rộng lớn nhất ở Việt Nam, kết nối hầu hết các ngân hàng, doanh nghiệp hàng đầu và hàng triệu người dùng. Thành lập vào tháng 08 năm 2007, MobiVí là tổ chức phi ngân hàng đầu tiên tại Việt Nam được Ngân hàng Nhà Nước Việt Nam cho phép cung cấp dịch vụ hỗ trợ thanh toán (theo quyết định 1789/QĐ-NHNN ngày 12/08/2008).
Review Mobivi Việt Nam
về cơ sở hạ tầng thì khá ổn (RV)
Môi trường đa quốc gia
Môi trường làm việc trẻ, năng động