Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Cập nhật 16/08/2024 09:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
Sales Corporate Executive
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
6 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

- Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.

- Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.

- Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related actives for the preceding month.

-  Presents a summary of his/her visits to the Sales manager on a weekly basis (Weekly Sales Plan) prior to and after the week is completed.

-  Ensures that the invoicing effectively corresponds to all services agreed upon and rendered.

-  Ensures that all new clients have no negative credit references.

- Records all daily sales calls.

-  Records the statistics of his/her accounts.

-  Submits production reports on his/her list of accounts on a monthly basis.

-  Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, Banqueting etc.)

-  Sets, in conjunction with the Director of Sales & Marketing, currents rates as charged by the hotel.

-  Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis – quarterly or more often if need to be).

- Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting site inspections, and presentation etc., of the hotel.

Quyền lợi được hưởng

- A democratic, modern, professional working environment with opportunities for promotion and long-term stability.

- To be paid social insurance, health insurance and unemployment insurance according to state regulations.

- Enjoy other benefits according to the company's policy

Yêu cầu công việc

Three years working experience required.

Bachelor degree is required and Higher Education is preferred.

Proven experience with computers and business software.

Must present a well-groomed appearance.

Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required

Proven successful sales record. Ability to structure sales quota goals and revenue expectation while creating measurable results.

Strong math skills and familiarity with statistical reports.

Exemplary contract negotiation skills.

Knowledge of market segmentation, yield and inventory management.

Ability to create and present visual and oral presentations.

Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.

Yêu cầu hồ sơ

CV + 2 photos
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá