Việc làm HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Cập nhật 16/08/2024 09:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
Merchandiser
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
6 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

ABOUT US

Baller Headwear is a caps manufacturer servicing foreign brands. We are currently recruiting 2 positions of Merchandiser. If you are interested in a new career in an international company, we would love to hear from you.

For more information about our products and operation please visit our website: ballerheadwear.com


  1. JD of Costing Merchandiser:

WHAT WILL YOU INVOLVE

  • Coordinate with various department to collect & analyze the cost components of garment production, including fabric, trims, labor, and overhead costs,...
  • Work closely with product development teams to ensure cost-effective design solutions.
  • Prepare detailed & accurate costing sheets for each product.
  • Make quotation and send to customers


WHAT WE NEED YOU HAVE

  • Having 2 years of experience in a merchandising role, with a focus on costing, quotation
  • Proven experience in costing in the garment/ textile industry.
  • Strong knowledge of Excel.
  • Detail-oriented and meticulous.


WHAT WE OFFER YOU

  • Salary: upto 16 mil
  • One-month probationary period
  • Meal provided during working hours.
  • 13th-month salary bonus
  • Work Macbook provided.
  • Social insurance coverage
  • 12 days of annual and holiday leave.
  • Participation in team-building activities, annual company trips, and internal events.
  • Opportunity to use and improve English skills in a professional environment.


2.JD of Merchandiser (Sales Dept):

WHAT WILL YOU INVOLVE

  • Working closely with the cross-functional teams to collect information for accurate quotation preparation.
  • Generate and send detailed quotations that meet customer specifications.
  • Maintain strong customer relationships by responding to inquiries and resolving concerns timely, promptly and professionally.

WHAT WE NEED YOU HAVE

  • Good command of English, especially in written and spoken.
  • Proven 6 months - 1 year experience in sales, garment merchandising, or a similar role
  • Detail-oriented with a focus on accuracy in quotation processes.
  • Excellent negotiation, and communication skills.
  • Strong organizational and time management skills

WHAT WE OFFER YOU

  • Salary: negotiable
  • One-month probationary period
  • Meal provided
  • Full insurance coverage 
  • 13th-month salary bonus
  • Work Macbook provided.
  • 12 days of annual and holiday leave.
  • Other benefits and compensations
  • Participation in team-building activities, internal events, weekly tea breaks, daily coffees
  • Opportunity to use and improve English skills in a professional environment.

Working time: Monday to Saturday: 7.30 am - 11.30 am and 12:30 pm - 4:30 pm. Half day off on Saturday.

If you are interested in this position, please apply

We are looking forward to seeing you in the interview to know better about each other. 

------------------------------------------------------

BALLER HEADWEAR VIETNAM CO., LTD

Address: Plot G, No. 10 Street, Hoa Khanh Industrial Park, Hoa Khanh Bac Ward, Lien Chieu District, Danang City, Vietnam

Mobile: 0862 030 373

Email: hr@ballerheadwear.com

Website: ballerheadwear.com

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH
HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
117-119 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3

Công ty CP Hỗ trợ Doanh nghiệp Thông Minh – eSmart – là công ty chuyên hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cho thuê văn phòng làm việc từ xa, văn phòng cao ốc, văn phòng trọn gói; tư vấn luật, tư vấn báo cáo thuế…

Mục tiêu phát triển: Dành cơ hội cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ những giải pháp đầu tư tiết kiệm chi phí và xây dựng hoạt động ban đầu hiệu quả.

Chúng tôi hiện đang hoạt động trên 2 trụ sở chính tại quận 1 và quận 3 ngay trung tâm thành phố Hồ Chí Minh. Với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm luôn hỗ trợ khách hàng ngay từ giai đoạn tư vấn cho đến hậu mãi sau dịch vụ, chúng tôi đều quan tâm đến sự hài lòng của khách hàng

Những nghề phổ biến tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Bạn làm việc tại HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

HỖ TRỢ DOANH NGHIỆP THÔNG MINH

Click để đánh giá