Việc làm ICORP

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ICORP
IT Technical Support
ICORP
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 19
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 19
Thông tin cơ bản
Mức lương: 11 - 16 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/05/2023
Hạn nộp hồ sơ: 24/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

OVERVIEW
We are seeking a dedicated and knowledgeable Technical Support Specialist to join our team. The ideal candidate will have a strong technical background, excellent problem-solving skills, and a passion for assisting customers with their technical issues. As a Tech Support Specialist, you will play a critical role in providing effective technical support and maintaining customer satisfaction. You will be responsible for troubleshooting, diagnosing, and resolving various hardware and software-related problems.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
  • Provide timely and accurate technical assistance to customers via various channels, including phone, email, and chat.
  • Troubleshoot and resolve hardware and software issues related to computer systems, software applications, networks, and peripherals.
  • Diagnose and resolve technical problems by gathering information, analyzing symptoms, and utilizing available resources and knowledge bases.
  • Analyze, troubleshoot, and resolve technical issues related to hardware, software, and network connectivity.
  • Research, diagnose, and recommend appropriate solutions or workarounds to customers.
  • Collaborate with internal teams to escalate complex issues and ensure timely resolution.
  • Using our dedicated system to set up an account, and then follow-up and make sure the account is set up successfully.
  • Monitor all activities by using our system.
  • Guide customers through step-by-step solutions, ensuring their understanding and satisfaction.
QUALIFICATIONS
  • Strong verbal and written skills in English.
  • University/College degree in information technology, computer science or any related fields.
  • Proven experience as a Tech Support Specialist or similar role.
  • Strong knowledge of computer hardware, software applications, operating systems, and network fundamentals.
  • Familiarity with common troubleshooting tools and remote support software.
  • Excellent problem-solving and analytical skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks.
  • Strong customer service orientation and the ability to communicate technical concepts to non-technical individuals effectively.
  • Ability to work independently and collaboratively as part of a team.
BENEFITS
  • Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
  • Team building, Happy Hour every week.
  • Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
  • Incentive will be added based on employee’s performance.
  • 13th month bonus is provided based on performance.
WORKING TIME
Monday – Friday: From 13:00 - 22:00

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 32/21 Phố Trương Công Giai, Phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

Công ty cổ phần ICORP hoạt động chính trong lĩnh vực Công nghệ thông tin, truyền thông và các dịch vụ phần mềm hỗ trợ doanh nghiệp tại Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên trẻ, am hiểu về thiết bị, công nghệ, nhiệt tình và được đào tạo chuyên sâu trong lĩnh vực công nghệ thông tin. Theo phương châm “Đưa dịch vụ tiện ích nhất và tốt nhất đến với khách hàng”, chúng tôi cam kết cung cấp dịch vụ tốt nhất, thiết thực nhất, để đáp ứng được nhu cầu sử dụng dịch vụ đông đảo của khách hàng

Những nghề phổ biến tại ICORP

Bạn làm việc tại ICORP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ICORP

ICORP

Click để đánh giá