Mô tả công việc
・Develop and create content for communication channels, including websites, blogs, social networks, and email marketing.
・Manage and optimize the social media channels and other platforms..
・Deploy and monitor activities of organizing online/offline events, webinars,...;
・Monitor, analyze and report the effectiveness of digital marketing campaigns, thereby suggesting improvements
・Perform other tasks as directed by the Board of Directors.
Yêu cầu công việc
Age:24-35
Education level:Uni
Language:Japanese N3-4
No. of experienced year:
Key experience:
Must
・Can join overseas training in Malaysia and Indonesia for 2~3 months.
・Over 2 years in Digital marketing field (Google, Meta ad…)
・Japanese N3-4
・Proficient in office software and relevant work tools, capable of working independently.
・Enthusiastic, proactive, independent, and perceptive.
Quyền lợi được hưởng
・Only start up member will be able to join overseas training in Malaysia and Indonesia for 2~3 months.
・Full social insurances
・Overtime pay (if have)
・Parking fee
Công ty Cổ phần Khoa học Công nghệ Bách Khoa TP.HCM (tên viết tắt là BKTECHS) hoạt động chính trên lĩnh vực kiến trúc và tư vấn kỹ thuật, bao gồm nghiên cứu khoa học và phát triển công nghệ, sửa chữa máy móc và thiết bị, sản xuất ô tô và xe có động cơ, xây dựng nhà và công trình kỹ thuật dân dụng...