Mô tả công việc
Maximize conversion to XSTU of existing customers through enriching product offer, within new & modern approaching
Actively work with Sales/Partnerships team for identification of external products’ XSTU opportunities
Pilot and implement XSTU products, report performance of each campaign and make recommendations to ensure campaign objectives are achieved
Perform other responsibilities and key result areas will be assigned as required
Collaborate with internal stakeholders on preparation including Product, Marketing, Risk, Sales and IT etc. at preparation stage
Focus on XSTU products portfolio performance and take results as inputs for changes in communication and offering strategy.
Actively monitor overall portfolio performance for XSTU opportunities and suggest those for implementation
Formulate and ensure fulfillment of product offering strategy for XSTU channels/ programs/ campaigns/ activities
Yêu cầu công việc
Experience working collaboratively with multiple stakeholders
Experienced 1- 2 years in project management, project implementation, and sales campaign execution...
Skilled in process development and idea presentation
Bachelor’s degree or equivalent in Economics, Finance, Mathematics...
Strong proven computer skills MS Office, SQL (basic) will be a plus
Strong communication skills
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-29 01:40:03
Công ty Cổ phần Khoa học Công nghệ Bách Khoa TP.HCM (tên viết tắt là BKTECHS) hoạt động chính trên lĩnh vực kiến trúc và tư vấn kỹ thuật, bao gồm nghiên cứu khoa học và phát triển công nghệ, sửa chữa máy móc và thiết bị, sản xuất ô tô và xe có động cơ, xây dựng nhà và công trình kỹ thuật dân dụng...