Việc làm Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam

Cập nhật 13/09/2024 09:18
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Khoa Học Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam
Event Executive - Autograph Saigon
Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 25/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh - TP HCM

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Responsible for all on-site details for executing group events, develop and follow checklist/itinerary, and troubleshoot event problems. Serve as liaison and contact person for coordinating details of events with clients, outside vendors, meeting planners, and others involved in events. Design, confirm, and communicate room layouts and set-up requirements for special events. Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, and reservations. Transmit information or documents using computer, mail, or facsimile machine. Operate standard office equipment other than computers. Prepare weekly departmental payroll paperwork.

CORE WORK ACTIVITIES

Guest Relations

• Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.

• Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.

• Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.

• Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.

• Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.

• Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service.

• Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings.

• Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).

Communication

• Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.

• Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.

• Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.

• Exchange information with other employees using electronic devices (e.g., pagers and two-way radios, email).

• Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.

• Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & Service charge
  • 12 annual leave days per year
  • 05 working days per week - 2 days off per week
  • To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
  • 13th salary month.
  • Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
  • Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.

Yêu cầu công việc

Education and Experience

  • High school diploma/G.E.D. equivalent
  • Related Work Experience 2 years experience in the Event or related professional area


Yêu cầu hồ sơ

Apply via Hoteljob.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Khoa Học Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam
Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 11, ngõ 83 Trần Duy Hưng, P. Trung Hòa, Q. Cầu Giấy

Trung tâm Tâm lý trị liệu NHC Việt Nam (viết tắt là Tâm lý trị liệu NHC) trực thuộc Công ty CP Khoa học Tâm lý trị liệu NHC Việt Nam và Viện Nghiên cứu Tâm lý và Phát triển Con người, là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực trị liệu tâm trí và chữa lành tâm bệnh tại Việt Nam được xây dựng trên quy mô lớn, chuyên nghiệp, tận tâm và trách nhiệm.

NHC là viết tắt của Natural Health Care có nghĩa là chăm sóc sức khỏe một cách tự nhiên. Trung tâm Tâm lý trị liệu NHC Việt Nam đã và đang ứng dụng Khoa học Ngôn ngữ lập trình tư duy, Khoa học tâm lý trị liệu chuyên sâu cùng các quy luật tự nhiên của vũ trụ để tìm nguyên nhân gốc rễ và chữa lành tâm bệnh, giúp khách hàng cải thiện sức khỏe của mình một cách tự nhiên và toàn diện từ bên trong ra bên ngoài, từ gốc rễ, niềm tin, tâm trí đến thể lý, từ đó khỏe mạnh và tâm an để thực sự có một cuộc sống hạnh phúc trọn vẹn.

Những nghề phổ biến tại Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam

Bạn làm việc tại Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam

Tâm Lý Trị Liệu NHC Việt Nam

Click để đánh giá