Mô tả công việc
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Yêu cầu công việc
The candidate should hold a university degree in, food/seafood technology, chemical, biotechnology or similar background.
Minimum of 03 years exprerience in Sales/ Marketing in service sales, basic knowledge seafood quality system: major in certification/auditing/consultancy services is more preferreable. (such as ISO: 9001, 9002, 450001, 22000, OHSAS 18001, FSSC 22000,...)
Having basic knowledge about main major in English
Good in Microsoft office
Able to work in a team, independently, travel under high presure
An out going and likable personality, Confident and authoritative speaker, Strong presentation skills, A high degree of self-motivation, A passion for selling, Personal ambition, Strong negotiation skills
Able to work own your own initiative and as part of a team.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Quốc tế Simbagroup Việt Nam xuất phát từ việc giao thương, xuất nhập khẩu hàng hóa giữa Việt Nam và Trung Quốc, nơi được coi như là công xưởng của thế giới, chúng tôi đã quan sát được những khó khăn cũng như rủi ro trong việc đàm phán và vận tải hàng hoá tại thị trường rộng lớn này, vốn dĩ đặc thù rất khó khăn, phức tạp và truyền thống có những đặc điểm khác biệt riêng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2021
Mission
Nhằm giúp cho việc xúc tiến thương mại hai chiều Việt – Trung được dễ dàng và thuận lợi hơn cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ (Small and Medium Enterprises - SMEs), SIMBA ra đời với mong muốn mang sứ mệnh, giá trị cốt lõi xoay quanh con người và công nghệ để thay đổi một ngành thương mại truyền thống lâu đời và tạo ra con đường tơ lụa, giao thương thương mại quốc tế mới dựa trên nền móng thương mại truyền thống của thế hệ trẻ với Tâm-Trí-Tín-Tốc-Tinh-Nhân.