Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Kỹ Thuật Công Nghệ Thái An (Thái An Entech) được thành lập năm 2013 bởi nhóm chuyên gia hàng đầu về cấp thoát nước và công nghệ xử lý môi trường tại Việt Nam. Lĩnh vực hoạt động chính của Thái An là tổng thầu EPC bao gồm tư vấn, thiết kế, thi công lắp đặt hệ thống công nghệ xử lý nước thải, nước cấp; công trình thu gom và mạng lưới cấp thoát nước hạ tầng khu công nghiệp, khu đô thị ...Với đội ngũ hơn 300 cán bộ công nhân viên gồm các kỹ sư và công nhân tay nghề cao cùng sự cộng tác của nhiều chuyên gia đầu ngành về vật lý từ trường, công nghệ hóa, công nghệ vi sinh, công nghệ chế biến thực phẩm… và hệ thống trang thiết bị hiện đại đã hình thành một hệ sinh thái nghiên cứu và phát triển. Trở thành công ty chuyên nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực xử lý môi trường công nghệ và cấp thoát nước hạ tầng. Tiên phong áp dụng các công nghệ, thiết bị bảo đảm nguyên tắc thân thiện với môi trường; tích cực ngăn ngừa và xử lý ô nhiễm công nghiệp; xây dựng nền “công nghiệp xanh” tại Việt Nam.