Mô tả công việc
Manage Business trip
Manage Welfare policy
Labor contract evaluation & Manage labor contract
Manage Trade Union, Manage VOC.
Other tasks as assigned by superiors
Manage Award
Summary report of costs related to the work in charge
Yêu cầu công việc
Good communication and presentation skills
Logical thinking skills, ability to build strategies, methodical and coherent plans
Honest, progressive, eager to learn.
Good English
Priority for candidates have at least 1 year of experience in the field of labor contract management, welfare costs, and understanding of labor law and trade union law.
Good individual and teamwork skills to complete the work in the best way
Proficient in office computing (Excel, Word, PowerPoint)
Graduated from University with majors: Human Resource Management, Business administration, English, etc.
Ability to arrange time and work scientifically to avoid delays
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-29 22:10:02
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.