Mô tả công việc
Assists in the procurement of wedding business and assists in the planning and delivery of service during the event.
Drive brand standards and value initiative of our Winning Ways: Do the right thing, Show we care, Aim higher, Celebrate difference and Work better together.
Delivery of Room to be yourself commitment: Room to have a great start, Room to be involved, Room to grow & Room for you
YOUR DAY-TO-DAY
People
Direct/Manage everyday activity, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues
Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
Recommend or initiate any HR elated actions where needed
Liaise with interfacing departments to provide exceptional service for guests
Working with Reservations Manager for space allocation of rooms for client
Guest Experience
Assist with the co-ordination all familiarizations and site inspections as required
Meet with clients and attend to the details of their events (including all types of events including weddings, business meetings, small conferences; internal meetings and external meetings, etc)
Work closely with suppliers (ie entertainment/theming) to ensure the clients event is delivered as per the clients expectations
Financial
Help create the department's annual budget and the setting of departmental goals
Monitor budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs....
Manage suppliers and ensure that we are receiving the best costs
Working with Executive Chef and Director of Food and Beverage Manager for menu and floor plan lay out within budget
Ensure that MSS targets are met and that results are communicated to the wider hotel team.
Provide a monthly report on the weddings department.
Champion an up selling culture amongst the weddings team.
Ensures the preparation and timely payment of client accounts
Work with Director to achieve departmental revenue targets
Identify and recommend opportunities to gain a competitive advantage over competitors
Train and develop fellow team members in the department to ensure a consistent approach is being delivered for all wedding couples
Responsible Business
Attend group run downs, site inspections/famils and all other briefings as required
Provide input for hotel web design relating to Weddings
Enhance brand reputation online through social media channels, ensuring advocacy for weddings at InterContinental Phu Quoc Long Beach
Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner
Assist with direct mail campaigns where necessary
Maintenance and management of booking data base (Delphi)
Assist with promotions and familiarizations where requested
Work in line with business needs
Work with Director to achieve departmental revenue targets
Ensure the consistency of Delphi standards within the wedding department
Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
May assist with other duties as assigned by management.
Yêu cầu công việc
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Good writing skills
• Leadership skills.
• Ability to develop strong relationships with customers' senior management.
• Diploma in Hotel Management, Sales Marketing or related field.
• 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Quyền lợi được hưởng
24/7 accident insurance
International working environment
Service Charge as revenue
Công ty cổ phần liên kết thương mại Quốc tế Newdays (NEWDAYS EXPRESS) với ngành nghề kinh doanh chính là hoạt động về lĩnh vực giao nhận vận tải. Trong đó, Newdays Express đã phát triển phân loại làm 2 sản phẩm chuyên biệt hoạt động thuộc lĩnh vực gồm: Dịch vụ Newdays Quốc tế (Newdays International) và dịch vụ Newdays Trong nước (Newdays Domestic).
Là một Công ty đang dần phát triền, nhưng chúng tôi luôn vững tin bởi đội ngũ lãnh đạo chuyên nghiệp với nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực giao nhận vận tải xuất nhập khẩu từ nhiều năm và cùng đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, đam mê trong công việc đã xây dựng thương hiệu cũng như chất lượng dịch vụ của Newdays Express trở lên hoàn hảo và phát triển không ngừng. Đến nay Newdays Express đã thiết lập được hầu hết các mạng lưới hệ thống tại các Tỉnh, Thành phố trong nước cùng các đối tác vận chuyển uy tín trên Thế giới. Newdays Express cung ứng các giải pháp hỗ trợ thường xuyên bằng cách tạo nên những tiện ích trong dịch vụ, thủ tục giao nhận vận chuyển đơn giản, thanh toán linh hoạt và kinh tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Newdays Express luôn coi việc kinh doanh trên cơ sở cùng có lợi và cùng đi đến thành công là mục tiêu nhất quán của mình. Bằng việc kinh doanh của mình, Newdays Express hy vọng được là người tổ chức và thực hiện việc kết nối những lợi ích của các bên cùng tham gia. Thành công của Newdays Connection là nhờ sự quan tâm của khách hàng đã tin tưởng giao phó, Newdays Express luôn mong muốn được phục vụ khách hàng một cách tốt nhất với mục tiêu không có rắc rối, phiền toái trung gian khi khách hàng sử dụng dịch vụ của Newdays. Hơn thế nữa, Newdays Express phấn đấu hết mình để xứng tầm trở thành đối tác tin cậy luôn đồng hành cùng khách hàng để cùng hướng tới thành công.