Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
As a firm, we're audacious problem solvers motivated by our impact on society. We deeply espouse the values of ownership - of our actions and initiatives, integrity in all we do, and agility in execution.
How you will make an impact in this role
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
We are looking for an empathetic, solution-oriented Customer Service Representative to join our team in delivering exceptional support to our valued customers. In this role, you will serve as the face of our company, helping customers with inquiries, issues, and requests across various channels. This role is for you if you have a genuine passion for helping others and thriving in a fast-paced, customer-centric environment.
The Customer Service Representative - Credit Card Partnership will report to the Customer Service Lead
Responsibilities
- Provide prompt, professional, and friendly service to customers via phone, email, chat, and social media
- Listen attentively to understand customer needs, questions, and concerns, showing empathy and a genuine desire to help
- Research and troubleshoot customer issues, taking ownership to find resolutions and follow through to ensure customer satisfaction
- Maintain a deep knowledge of our products, services, and policies to provide accurate, helpful information to customers
- Stay up to date on product changes, promotions, and best practices to provide current, consistent information to customers
- Gather and relay customer feedback, insights, and suggestions to the product team to inform improvements
- Identify opportunities to go above and beyond for customers, creating memorable experiences that drive loyalty
- Collaborate with teammates and other departments to share knowledge, resolve complex issues, and improve the customer experience
- Contribute ideas for enhancing our customer service processes, tools, and training
- Perform other tasks as assigned by the direct manager per the capacity and scope of work
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of customer service experience, preferably in a fast-paced environment
- Having experience working in banking and consumer finance sectors, particularly with credit card products
- Strong communication and active listening skills, with the ability to convey empathy and build rapport
- Excellent problem-solving and decision-making abilities, with a proactive approach to finding solutions
- Proficient in written communication, with strong grammar and spelling skills
- Comfortable with multi-tasking and working across multiple channels (phone, email, chat)
- Proficient in basic computer applications and able to quickly learn new software
- Familiar with Contact Center Systems
- Ability to work well in a team environment, collaborating and sharing knowledge
- Flexible to work in shifts, including evenings and weekends, to ensure customer support coverage
- Bachelor's degree
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package and performance bonuses
Xe đưa đón
Parking allowance
Convenient central District 1 office location, next to a future metro station
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Happy hour every Thursday
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Công ty cổ phần liên kết thương mại Quốc tế Newdays (NEWDAYS EXPRESS) với ngành nghề kinh doanh chính là hoạt động về lĩnh vực giao nhận vận tải. Trong đó, Newdays Express đã phát triển phân loại làm 2 sản phẩm chuyên biệt hoạt động thuộc lĩnh vực gồm: Dịch vụ Newdays Quốc tế (Newdays International) và dịch vụ Newdays Trong nước (Newdays Domestic).
Là một Công ty đang dần phát triền, nhưng chúng tôi luôn vững tin bởi đội ngũ lãnh đạo chuyên nghiệp với nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực giao nhận vận tải xuất nhập khẩu từ nhiều năm và cùng đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, đam mê trong công việc đã xây dựng thương hiệu cũng như chất lượng dịch vụ của Newdays Express trở lên hoàn hảo và phát triển không ngừng. Đến nay Newdays Express đã thiết lập được hầu hết các mạng lưới hệ thống tại các Tỉnh, Thành phố trong nước cùng các đối tác vận chuyển uy tín trên Thế giới. Newdays Express cung ứng các giải pháp hỗ trợ thường xuyên bằng cách tạo nên những tiện ích trong dịch vụ, thủ tục giao nhận vận chuyển đơn giản, thanh toán linh hoạt và kinh tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Newdays Express luôn coi việc kinh doanh trên cơ sở cùng có lợi và cùng đi đến thành công là mục tiêu nhất quán của mình. Bằng việc kinh doanh của mình, Newdays Express hy vọng được là người tổ chức và thực hiện việc kết nối những lợi ích của các bên cùng tham gia. Thành công của Newdays Connection là nhờ sự quan tâm của khách hàng đã tin tưởng giao phó, Newdays Express luôn mong muốn được phục vụ khách hàng một cách tốt nhất với mục tiêu không có rắc rối, phiền toái trung gian khi khách hàng sử dụng dịch vụ của Newdays. Hơn thế nữa, Newdays Express phấn đấu hết mình để xứng tầm trở thành đối tác tin cậy luôn đồng hành cùng khách hàng để cùng hướng tới thành công.