Việc làm MG LOGISTICS

Cập nhật 22/06/2024 15:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN MG LOGISTICS
Cluster Revenue Manager
MG LOGISTICS
18 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tây Hồ - Hà Nội

Mô tả công việc

Located 400m from West Lake, Oakwood Residence Ha Noi is a destination voted by many foreign experts as the most livable project because of its fresh and airy environment right in the heart of the capital. This is the first project in the serviced apartment segment of Van Phu Invest with European standards from design to service, operated by the oldest hotel group - The Ascott International.

Job Description:

  • Develop and implement pricing strategies to optimize revenue per available room (RevPAR).
  • Analyze market data, competitor pricing, and demand patterns to determine optimal room rates.
  • Implement dynamic pricing models to adjust rates based on real-time demand and market conditions.
  • Manage room inventory effectively to maximize revenue and minimize overbooking.
  • Develop and implement overbooking strategies to balance occupancy levels and revenue.
  • Monitor and adjust inventory levels based on demand forecasts and market trends.
  • Collaborate with the sales and marketing teams to develop and implement revenue-generating initiatives.
  • Analyze sales data to identify opportunities for improvement and optimize revenue.
  • Support the development of sales and marketing campaigns that drive revenue growth.
  • Prepare and analyze revenue reports to track performance and identify areas for improvement.
  • Develop and implement revenue management metrics and KPIs.
  • Provide insights and recommendations to management based on data analysis.
  • Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and market conditions.
  • Conduct market research to identify revenue opportunities and challenges
  • Analyze the impact of external factors on residence revenue.
  • Lead and manage the team.
  • Provide training and development opportunities for team members.
  • Foster a collaborative and high-performing work environment
  • Conduct weekly rate/sell strategy (yield) meetings with General Manager, DOS, Reservationist, Front Office Manager.
  • Manage use of revenue systems* on a daily basis. This includes the responsibility for any manipulation of the yield hurdle points and daily inventory balancing where appropriate. Train and support hotel teams on revenue system* functionality and enhancements.
  • Manage all channels including but not limited to room types and sell strategy.
  • Works with Human Resources on manpower planning and management needs
  • Works with Director of Finance in the preparation and management of the budget.
  • Other duties and projects as assigned by the Director of Sales.

Quyền lợi được hưởng

  • Income: Competitive, negotiable based on capability
  • Top 1 service charge in Hanoi
  • Opportunity to train and develip career at the oldest hotel group - The Ascott International
  • Statutory Social Insurance
  • Personal Health Insurance exclusively for Oakwood Residence employees
  • 13-monthly salary
  • Professional uniform are laundered daily, comfortable lockers
  • Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

Yêu cầu công việc

  • Diploma or Degree qualifications or higher preferred
  • At least 3 year of relevant experience in the hospitality industry with knowledge of the market
  • Previous Revenue Management or Pricing experience is preferred
  • Proficient in the use of Microsoft Office
  • Demonstrated knowledge of effective hotel pricing concepts, yield management optimization and selling strategies, and ability to determine which concepts to apply in given market conditions

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV vào email: nguyen.ngocbich(a còng)oakwood.com

Điện thoại: 024 3880 3880/Ext: 6026 (T2-T6, 8h30-18h00) hoặc HR Manager: 0397 898 0889 (Ms. Bich Nguyen)

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 21, Toà nhà Capital Tower, Số 109 Trần Hưng Đạo, Phường Cửa Nam, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

MG Logistics cung cấp các dịch vụ hậu cần toàn diện, tập trung vào vận tải đường bộ trong nước và quốc tế, cũng như vận tải đường bộ. Tổ chức của chúng tôi bao gồm các chuyên gia có nhiều kinh nghiệm trong việc quản lý hoạt động vận tải và phương pháp tiếp cận tận tâm đối với từng khách hàng. Trọng tâm chính của chúng tôi trong công việc hàng ngày là đảm bảo giao hàng đúng hạn, cung cấp thông tin đáng tin cậy và đảm bảo rằng khách hàng hoàn toàn hài lòng với dịch vụ của chúng tôi. Để đáp ứng tốt hơn nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn sẵn sàng phục vụ bạn 24/7, duy trì toàn quyền kiểm soát hàng hóa được ủy thác ở mọi giai đoạn vận chuyển.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Nghệ thuật
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • 2021: Thành lập Công ty 

Mission

Trở thành nhà cung cấp dịch vụ giao/nhận vận chuyển uy tín hàng đầu, lấy lợi ích của khách hàng làm tiêu chí phát triển, cam kết gia tăng dịch vụ cho khách hàng bằng cung cách phục vụ chuyên nghiệp – nhanh chóng – an toàn và hiệu quả.

Những nghề phổ biến tại MG LOGISTICS

Bạn làm việc tại MG LOGISTICS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MG LOGISTICS

MG LOGISTICS

Click để đánh giá