Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Công ty Cổ phần Nam Dược Hải Long được thành lập vào ngày 12/05/2006.
Hải Long tự hào là công ty hàng đầu trong lãnh vực nghiên cứu và sản xuất mỹ phẩm với nguồn nguyên liệu từ các loại thảo dược thiên nhiên.
Xuất phát năm 2006, từ một doanh nghiệp sản xuất cung ứng mỹ phẩm nhỏ, trải qua thời gian khẳng định chất lượng. Cổ phẩn Nam Dược Hải Long ngày nay là một công ty tầm cỡ với xưởng sản xuất qui mô lớn, hiện đại tải Hải Dương, các showroom trải khắp Bắc, Trung, Nam ( Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế đầy đủ theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi du lịch trong và ngoài nước cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Nam Dược Hải Long được thành lập vào ngày 12/05/2006.
Mission
Chúng tôi luôn luôn làm việc với phương châm: “TÂM VỚI NGHỀ – UY TÍN – CHẤT LƯỢNG – NHIỆT TÌNH – TÔN TRỌNG” không ngừng nỗ lực, không ngừng vươn lên để mang đến cho quý khách hàng những giá trị tốt nhất.