Mô tả công việc
- Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
- Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
- Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
- Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
- Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
- Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
- Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
- Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
- Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Yêu cầu công việc
- Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
- Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
- Proficiency in English communication is an advantage.
- Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
- Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
- In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Sign-on Bonus (one month gross salary).
- Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Chúng tôi là ai?
NCC là một công ty chuyên cung cấp dịch vụ gia công phần mềm công nghệ thông tin. Được thành lập từ năm 2014 và chúng tôi đã nhanh chóng khẳng định vị thế của mình trên thị trường, hiện đang là một trong những doanh nghiệp công nghệ thông tin uy tín tại Việt Nam.
Lĩnh vực hoạt động của chúng tôi là gì?
Chúng tôi đã và đang tận dụng sự kết hợp của nguồn nhân lực tuyệt vời, công nghệ tiên tiến và giải pháp sáng tạo, cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng để góp phần chuyển đổi thế giới.
Mục tiêu của chúng tôi là gì?
NCC đang nỗ lực trở thành một trong những công ty cung cấp dịch vụ gia công phần mềm hàng đầu có mặt trên toàn cầu và trở thành đối tác tin cậy của hàng loạt doanh nghiệp hàng đầu trên thế giới trong nhiều ngành nghề khác nhau.
Tại sao chúng tôi là lựa chọn tốt nhất?
Đầu tiên, chúng tôi luôn luôn làm việc với niềm đam mê và tinh thần trách nhiệm cao. Bên cạnh đó, chúng tôi còn xây dựng mối quan hệ lâu dài và hiệu quả với khách hàng dựa trên sự thấu hiểu, minh bạch, tin cậy và chất lượng cao.