Mô tả công việc
1. Know the product.
2. Discover, analyze and evaluate the market.
3. Recommendation for most productive allocation of funds: direct mail, advertising, entertaining, etc.
4. Sales forecasting.
5. Be thoroughly knowledgeable of all hotel facilities and Food & Beverage outlets and their time of operation. Attempt to sell the advantages to the guest.
6. To respond promptly to all inquiries and correspondence from customers, propects and lead referrals in assigned markets and territories.
7. To set up and maintain good working relationships with other areas of the Hotel's operations.
8. To strive for the achievement of assigned occupancy and revenue targets.
9. To be actively aware of the competition from other hotels by checking the competition regularly.
10. Do not leak out confidential information.
11. To be well groomed at all times.
12. To report to work punctually and professionally.
13. To follow up with the client once their hotel stay or function is in progress to strive for and ensure repeat business.
14. Recommending and implementing special promotions.
15. Set up appropriate filing and tracing systems of existing and potential accounts, keeping them up-to-date and properly categorized.
16. Ensure proper handling, use and maintenance of office equipment and supplies, and the cleanliness and maintenance of office area.
17. Establish, maintain and use a library of reference materials, periodicals, texts and sales leads; stay abreast of market trends and hotel selling techniques .
18. Together with the Director of Sales & Marketing, formulate a sales and marketing program one year in advance and plan week-to-week sales activities with a view to maximizing the use of staff time and promotion money.
19. Develop business contacts in the market that lead to business for the Hotel.
20. Develop business relationships that ensure repeat business.
21. Build long term business relationships between the Hotel and the customers.
22. Be a good representative of the Hotel to the outside world.
23. Commit and communicate results which meet the customers' needs appropriately and which the Hotel can attain consistently.
24. Make recommendations for local advertising campaigns with media selection, timing, copy, etc.; suggest expenditures for direct mail programs, specific promotions; estimate costs of anticipated Sales & Marketing Department activities.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly working environment.
- Social insurance after 02 months of probation with full salary.
- Service charge during the probation period.
- 13th month salary.
- Orientation for talent development.
Yêu cầu công việc
- 2 years in a similar position in large hotels or international companies.
- Outgoing and people oriented.
- Motivator and self-starter.
- Commitment to professional values.
- Customer oriented.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần Nông sản Phú Gia tiền thân là Công ty cổ phần nông sản Thanh Hoa được thành lập năm 2002. Đứng trước những cơ hội và thách thức từ sự thay đổi của nền kinh tế, Phú Gia đã không ngừng đầu tư phát triển công nghệ, đổi mới và nâng cao chất lượng sản phẩm, dịch vụ để đáp ứng và thỏa mãn tốt hơn nhu cầu ngày càng cao của thị trường.
Qua gần 20 năm xây dựng và phát triển, Phú Gia tự hào là một trong những tập đoàn sản xuất thức ăn chăn nuôi, sản xuất con giống, chăn nuôi công nghệ cao, chế biến và xuất khẩu gia cầm quy mô lớn tại Việt Nam. Phú Gia đang trực tiếp hợp tác với hai tập đoàn lớn của châu Âu là Vitafort và Master Good chuyển giao ứng dụng hiệu quả công nghệ tiên tiến nhất vào sản xuất, qua đó hình thành chuỗi giá trị khép kín từ sản xuất, chăn nuôi đến tiêu thụ sản phẩm. Cho tới nay, chất lượng các sản phẩm đến từ thương hiệu Phú Gia cũng đã khẳng định được vị thế trên thị trường.
Phú Gia cung cấp các sản phẩm nông nghiệp từ chuỗi chăn nuôi liên kết công nghệ cao, bao gồm:
- Phú Gia Feed – Sản xuất thức ăn chăn nuôi
- Phú Gia Farm – Con giống và trang trại
- Phú Gia Food – Thực phẩm tươi sạch
- Phú Gia Fertilizer – Phân bón hữu cơ Phú Gia
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, hưởng đầy đủ các chế độ phúc lợi xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần Nông sản Phú Gia tiền thân là Công ty cổ phần nông sản Thanh Hoa được thành lập năm 2002
Mission
- Là Tập đoàn tiên phong tại Việt Nam ứng dụng Công nghệ mới trong xuất Nông Nghiệp. Tổ chức sản xuất theo mô hình chuỗi giá trị “Thức ăn – chăn nuôi – Thực phẩm – phân bón – cây trồng”.
-
Luôn tạo ra những sản phẩm có chất lượng vượt trội nhằm đáp ứng các nhu cầu cao nhất của thị trường hiện tại và tương lai, trong nước cũng như quốc tế.