About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Paraline Software được sáng lập bởi những thành viên từng học tập, làm việc tại Nhật Bản. Chúng tôi hứa sẽ cung cấp đến khách hàng những sản phẩm có chất lượng theo tiêu chuẩn Nhật Bản tại Việt Nam. Với mục tiêu trở thành một trong những công ty hàng đầu Việt Nam về phần mềm, dịch vụ IT và mong muốn viết tên "VIỆT NAM" trên bản đồ IT Thế giới chúng tôi đang nỗ lực không ngừng từng ngày để thực hiện mục tiêu đó
Review PARALINE SOFTWARE
Môi trường hòa đồng nhưng thiếu dự án (IT)
Công ty có cả tích cực và tiêu cực cần cải thiện (RV)
Môi trường thoải mái nhưng khó có cơ hội phát triển (RV)