Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công ty 3S Intersoft JSC ( Công Ty Cổ Phần Phần Mềm Quốc Tế 3S) Đây là nơi hành trình của chúng tôi bắt đầu từ ngày 20/06/2012
3S mong muốn đóng góp giá trị độc đáo của mình cho ngành dịch vụ gia công phần mềm / gia công phần mềm tại Việt Nam và tạo ra nhiều sự lựa chọn hơn cho khách hàng để nhanh chóng tìm được đối tác Việt Nam đáng tin cậy để phát triển và bảo trì các Giải pháp CNTT của họ. Chúng tôi có trụ sở tại Việt Nam và tự hào làm việc với các khách hàng toàn cầu dù lớn hay nhỏ. Kinh nghiệm trong cả hai dịch vụ nguồn mở và thương mại trao quyền cho 3S để điều chỉnh các giải pháp cho phù hợp với nhu cầu kinh doanh của bạn. Kinh nghiệm, chuyên môn, cơ sở vật chất được trang bị tốt nhất, quản lý chuyên nghiệp, cam kết và nụ cười hạnh phúc đã và đang mang đến cho khách hàng sự hài lòng tối đa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Phần Mềm 3s - 3S Software
Môi trường dành cho ai thích an nhàn
Môi trường dành cho ai thích an nhàn
Công việc không giống trong JD