Việc làm DU LỊCH LILY

Cập nhật 11/12/2024 23:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
Customer Service Manager (Based in Japan)
DU LỊCH LILY
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 20/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

  • Manage the daily operations of the projects of Unit.
  • Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
  • Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
  • Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
  • Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
  • Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
  • Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
  • Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
  • Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
  • Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
  • Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
  • Managing reports and reporting system to evaluate performance.
  • Monthly & other BAU reports.

Yêu cầu công việc

  • 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
  • 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
  • Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
  • Experience in handling at least 100 FTEs.
  • Strong leadership and people management skills.
  • Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
  • Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
  • In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
  • Excellent verbal and written communication skills.

Quyền lợi được hưởng

  • During three-month training period the company compensate the housing fee.
  • Full social insurance and health insurance.
  • Multinational work environment with global clients and expert teams.
  • Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
DU LỊCH LILY Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …

Chính sách bảo hiểm

  •  Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  •  Team building,
  • Party
  • Trò chơi
  • Dã ngoại
  • workshop

Lịch sử thành lập

  • Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam

Mission

  •  Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH LILY

Bạn làm việc tại DU LỊCH LILY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH LILY

DU LỊCH LILY

Click để đánh giá