Việc làm Bất Động Sản BPMAX

Cập nhật 19/08/2024 17:29
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUẢN LÝ VÀ KHAI THÁC BẤT ĐỘNG SẢN BPMAX
Customer Service Officer (Work By Shifts)
Bất Động Sản BPMAX
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

To provide customer care:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers&039; public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro- actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
To handle customer requests/ complaints and propose a solution:
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on- time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer- related matters.
To manage customer database and customer relationships:
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
To support Production and other departments in customer- related matters:
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on- time.
- Greet new customers
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Implement seasonal customer- related production workflow.
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
Others related tasks as assigned:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on- job training, coaching, mentoring to the team members.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.

Yêu cầu công việc

Experience: 6 months- 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
Hard- working and good health.
Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am)
Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
Good communication skills, patient personality.
Self- motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.

Quyền lợi

International, professional, creative working environment and talented teams
Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits
Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
Insurance as Government&039;s regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
Premium Healthcare Insurance package, with the possibility to cover family members

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:35:02

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN QUẢN LÝ VÀ KHAI THÁC BẤT ĐỘNG SẢN BPMAX
Bất Động Sản BPMAX Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tòa nhà Thanh Xuân Complex, số 06 Lê Văn Thiêm, Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

BPMax là công ty cung cấp dịch vụ quản lý và khai thác tài sản – Bất động sản chuyên nghiệp và linh hoạt. Chúng tôi cung cấp các gói dịch vụ đa dạng, toàn diện và hiệu quả, tập trung vào các đô thị nghỉ dưỡng, nhằm tối đa hóa giá trị tài sản “second home” của quý khách, đảm bảo sự yên tâm khi ủy thác tài sản cho chúng tôi.

BPMax hiểu rằng, đào tạo là gốc rễ của các dịch vụ Bất động sản chuyên nghiệp, đặc biệt trong ngành dịch vụ Khách sạn/ nghỉ dưỡng. Vì thế chúng tôi luôn nỗ lực xây dựng hệ thống đào tạo và chuẩn hóa quy trình trong từng hành động. Chúng tôi mang đến các giải pháp thực tế và khả thi cho những khách hàng khác nhau, từ Chủ đầu tư cho đến chủ sở hữu bất động sản, villas, condotel… thông qua ủy thác và quản lý tài sản cá nhân.

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản BPMAX

Bạn làm việc tại Bất Động Sản BPMAX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản BPMAX

Bất Động Sản BPMAX

Click để đánh giá