Việc làm BODE SCM GROUP

Cập nhật 07/08/2024 16:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ BODE SCM GROUP
Operational Excellence Manager
BODE SCM GROUP
10 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

The QIMA story

At QIMA, we are on a mission to offer our clients smart solutions to make products you can trust. Operating in over 100 countries, we serve the consumer products, food, and life sciences industries and help more than 30,000 brands, retailers, manufacturers, and growers achieve quality excellence. We combine on-the-ground expertise with digital solutions that bring accuracy, transparency and intelligence for quality and compliance data. What sets us apart is our unique culture.

Our 5,000 Qimers live and make decisions every day by our QIMA Values. With client passion, integrity, and a commitment to making things simple, we disrupted the Testing, Inspection, and Certification industry. Are you ready to hop on this exciting ride with us and help us achieve our mission?

Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.

Job Description

Reporting directly to the Audit Services Director, you will be responsible to ensure a smooth run of our daily Operations in the Audit Department.

Your Main Responsibilities Will Be To

  • Leading and growing our Global network of Compliance Auditors (200+ auditors across 50+ countries) and Audit Support Team, overseeing recruitment, training, and performance management to build a high-performing team.
  • Developing, implementing, and refining Audit Standard Operating Procedures based on stakeholder feedback and claim analysis, continuously seeking opportunities to enhance efficiency and effectiveness.
  • Designing and monitoring Key Performance Indicators (KPIs) to drive project success and ensure timely, reliable audit results, utilizing data to identify trends, areas for improvement, and strategies for success.
  • Overseeing transversal projects by partnering with internal teams such as sales, marketing, and IT, fostering a collaborative environment to achieve organizational goals and enhance audit service delivery.
  • Maintaining continuous communication with key clients to deliver top-quality service and provide regular internal feedback on client satisfaction and areas for improvement.
  • Supervising and tracking the progress of various projects managed by the back-office teams within the Audit Department, ensuring projects are advancing according to plan and meet established goals.
  • Staying updated on industry requirements and trends and promoting knowledge transfer to team members to foster ongoing improvement in audit processes.

Qualifications

To succeed in this role, you have:

  • A Master’s degree in Engineering or any related background from an accredited University.
  • Minimum 8 years of professional experience in overseeing factories Audits and people management.
  • A good understanding about the Supply Chain industry, Quality norms and CSR topics.
  • Excellent spoken English skills; Any additional language would be a plus.
  • Very good communication and people’s skills, ability to engage with all internal and external stakeholders.
  • Strong leadership and management skills, with the ability to motivate and develop a high-performing team.
  • Ability to work effectively in a fast-paced, global environment with competing priorities.
  • Humble, enthusiastic and rigorous, with a taste for the field.
  • Previous exposure to using AI at work or a strong personal acquaintance with AI products.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ BODE SCM GROUP
BODE SCM GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
762-764 Nguyễn Thị Định, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

​Công Ty Cổ phần Quốc tế BODE SCM GROUP là công ty được đầu tư 100% vốn nước ngoài về lĩnh vực:

Quản trị chuỗi cung ứng (Supply chain management - SCM) Việc quản lý này đã bao gồm tất cả các hoạt động quản lý hậu cần như lập kế hoạch, tìm nguồn cung ứng, sản xuất và hoạt động Logistics. Việc quản trị này yêu cầu sự phối hợp chặt chẽ giữa các đối tác trong một chuỗi cung ứng toàn diện để đem lại sự hài lòng cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2023

Mission

Bode Group có thể cung cấp giải pháp dịch vụ phù hợp nhất dựa trên mức độ trưởng thành của chuỗi cung ứng của công ty, nhu cầu của bên thứ ba và mức độ nguồn lực. 

Những nghề phổ biến tại BODE SCM GROUP

Bạn làm việc tại BODE SCM GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BODE SCM GROUP

BODE SCM GROUP

Click để đánh giá