Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Japanese Speaking - Client Service Associate
BODE SCM GROUP
10 việc làm
9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/07/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About Dialectica
Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As an Associate in the Client Service Team, you'll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients' needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:
Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As an Associate in the Client Service Team, you'll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients' needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conducting high-level industry and company research to identify relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to engage with industry experts
- Screening experts to assess their suitability and relevance, focusing on quality
- Scheduling interviews between clients and experts and ensuring client satisfaction throughout the process
- 0-3 years of work experience in client service or related roles
- Bachelor's degree or equivalent qualification
- Fluency in English; N3 and above proficiency in Japanese is essential
- Strong communication and interpersonal skills
- Ability to perform high-level research and critical thinking
- A client-oriented mindset and passion for delivering quality service
- Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini-MBA program, and step up programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Khu vực
BODE SCM GROUP
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
762-764 Nguyễn Thị Định, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công Ty Cổ phần Quốc tế BODE SCM GROUP là công ty được đầu tư 100% vốn nước ngoài về lĩnh vực:
Quản trị chuỗi cung ứng (Supply chain management - SCM) Việc quản lý này đã bao gồm tất cả các hoạt động quản lý hậu cần như lập kế hoạch, tìm nguồn cung ứng, sản xuất và hoạt động Logistics. Việc quản trị này yêu cầu sự phối hợp chặt chẽ giữa các đối tác trong một chuỗi cung ứng toàn diện để đem lại sự hài lòng cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2023
Mission
Bode Group có thể cung cấp giải pháp dịch vụ phù hợp nhất dựa trên mức độ trưởng thành của chuỗi cung ứng của công ty, nhu cầu của bên thứ ba và mức độ nguồn lực.
Những nghề phổ biến tại BODE SCM GROUP
Bạn làm việc tại BODE SCM GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BODE SCM GROUP
Click để đánh giá