Mô tả công việc
Ensure all team members are paid correctly per letters of contract and on a timely basis
- Maintain confidentiality in relation to all payroll matters.
- Update payroll system with all master file changes as per appropriately approved personnel action forms.
- To prepare salary payment lists for bank transfer and print payslips for all staffs.
- Coordinate closely with the Human Resources Department for all Employees documentation and any discrepancies with relation to employees’ records.
- Investigate and report all variances.
- Prepare month end journal for payroll and payroll related expenses.
- Accurately input payroll data including hours worked, terminations, adjustments, annual leave and sick leave for each employee in line with local government regulations.
- Reconcile payroll systems and other expenses against actual payment amount. To randomly verify payslips against phantom employees.
- Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Adheres to hotel policies and procedures
- Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
- Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
- Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
- Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
- At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
- Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
- Attends work on time as scheduled
- Follows safety and security rules and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- High school diploma required, bachelor’s degree in finance/hospitality preferred
- Two years accounting experience, preferable in a hospitality environment
- Advanced experience with Microsoft Office Suite
- Experience with accounting software
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Ability to multitask and work well under pressure
Yêu cầu hồ sơ
Umi Dentist Nha Khoa Quốc Tế Thẩm Mỹ Điều Trị hàng đầu trong việc kiến tạo lại nụ cười mới cho những trường hợp răng sứ bị hư vì những bất cập mà phương pháp cũ gây nên.
Chúng tôi luôn mong muốn đem lại sự tiện lợi và trải nghiệm tuyệt vời nhất đến quý khách hàng từ chính sự cởi mở, thân thiện mà chúng tôi có.
Sự cởi mở, thân thiện ấy được cam kết và đảm bảo từ trang thiết bị hiện đại, phòng khám đạt cơ sở đạt chuẩn, bác sĩ có chuyên môn, tay nghề lâu năm trong lĩnh vực nha khoa đến dịch vụ chu đáo.
Ở Umi Dentist bạn sẽ được khám chữa răng theo quy trình chuyên nghiệp, minh bạch tiêu chuẩn Thụy Sĩ . Bác sĩ chính là người tư vấn trực tiếp và thiết kế cho khách hàng một nụ cười tỏa sáng, độc quyền. Với Umi Dentist khách hàng và tâm đức chính là giá trị cốt lõi hàng đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Giải cứu nụ cười việt.
Đặt mình vào vị trí khách hàng để hiểu sự lo lắng, sợ hãi, sự tin tưởng khi bước chân vào nha khoa. Nhưng nhận lại trái đắng với nụ cười khiến ta không tự tin về bề ngoài và tiềm tàng hư hại bên trong. Umi Dentist cảm nhận được nỗi niềm của khách hàng về nụ cười không khỏe mạnh lâu dài.
Vẻ đẹp của nụ cười Việt không chỉ ở vẻ bề ngoài mà phải chắc khỏe trên mọi phương diện, phù hợp với từng cá nhân, tôn vinh khí chất để bức phá mọi giới hạn. Hiểu được điều đó, Umi Dentist đã mang trên mình sứ mệnh “Giải cứu nụ cười Việt” với mong muốn nụ cười của bạn phải là những tuyệt tác đẹp bền bỉ.
Với sự tiếp thu công nghệ tân tiến của Thụy Sĩ, Umi Dentist thiết kế nụ cười dựa trên gương mặt, tính cách hay từ chính những câu chuyện khách hàng chia sẻ. Để tạo nên nụ cười hạnh phúc, khí chất, khỏe mạnh cho từng khách hàng và đồng hành, duy trì cùng nụ cười ấy trên chặng đường tiếp theo. Umi Dentist còn tự hào khi là nha khoa Việt được các gia đình tin tưởng, gửi gắm, chăm sóc sức khỏe răng miệng.