Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Quality Assurance Specialist (Chuyên viên Quản lý Chất lượng Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
SÀI GÒN FOOD
9 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
SÀI GÒN FOOD
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
LÔ C24-24B/II, C25/II - ĐƯỜNG 2F - KCN VĨNH LỘC - XÃ VINH LỘC A - HUYỆN BÌNH CHÁNH - TP.HCM
SÀI GÒN FOOD (SGF) chuyên SX và kinh doanh các mặt hàng thực phẩm chế biến cho thị trường xuất khẩu & nội địa. Trong đó chủ lực là thực phẩm đông lạnh, nước dùng cô đặc và cháo tươi. - Saigon Food là doanh nghiệp xuất khẩu thuỷ sản cao cấp hàng đầu cho thị trường Nhật Bản - Hệ thống quản lý sản xuất và kiểm soát chất lượng ISO 9001:2008, HACCP, BRC, Kaizen, 5S - Đạt chứng nhận thương hiệu “Top Value “ của AEON Nhật Bản - Xuất khẩu hơn 8.000 tấn thành phẩm mỗi năm
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Những nghề phổ biến tại SÀI GÒN FOOD
Bạn làm việc tại SÀI GÒN FOOD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
SÀI GÒN FOOD
Click để đánh giá