Mô tả công việc
1. Design, implement, and facilitate pre/ post and annual Marketing Plan for the company, covering
2. Forecast, project and administer the company’s Marketing Operations budget
3. Organize and implement client relations including:
· client satisfaction surveys
· client development activities
· special events
4. Responsible for Revenue Management by overseeing the development of strategic pricing of products and services offered
5. Engage and create alliances with vendors, suppliers, prospect sponsors to create cost efficient promotions, events, marketing tie-ups/ partnerships that are aimed to generate revenue and/ or promote the core products.
6. Implement and oversee corporate communications activities including:
· external communications and systems
· internal communications and systems
· public relations efforts
· external vendors and consultants
7. Develop and administer marketing database which includes client and prospect information, mailing list applications, promotions vendors, etc.
8. Oversee firm’s electronic marketing efforts including content supervision of web site and all internet-based marketing initiatives.
9. Work, liaise and direct consult with other departments in conjunction with related marketing initiatives.
10. Manage the Marketing Team for fulling all task and career developments of subordinates
Quyền lợi được hưởng
QUYỀN LỢI
- Thu nhập theo năng lực (12 tháng xét duyệt tăng lương 1 lần; làm tốt được xét tăng lương trước thời hạn)
- Hỗ trợ miễn phí: cơm trưa và gửi xe tại công ty
- Chế độ thăm hỏi, hiếu hỉ, sinh nhật.
-Hợp đồng lao động, tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định.
- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, chuyên nghiệp, cởi mở và sáng tạo.
Yêu cầu công việc
Education: Degree/s in Marketing, Business, or Communications preferred.
Experience: At least 5 years in the same capacity.
Required Skills:
Must be a self-starter, highly organized,aggressively proactive and highly visionary. Innovative.
Polished presentation and interpersonal skills.
Must possess management level, interpersonal, and facilitation skills.
Needs good knowledge of Microsoft Office and Windows-based computer applications.
Yêu cầu hồ sơ
Yêu cầu hồ sơ:
1. Thư ứng tuyển
2. CCCD & Bằng cấp và các chứng chỉ liên quan.
CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN:
OPUS SAIGON,12 Đường Phan Kế Bính, Phường Đa Kao, Quận 1, TPHCM:
Liên hệ qua số điện thoại: 02839117189
Tiền thân là Công ty TNHH Hùng Việt Food với thương hiệu Nem nướng Hùng Việt phủ rộng hơn 4000 đại lý trên cả nước, Công ty cổ phần SandyCook Việt Nam chính thức được thành lập vào tháng 7/2021.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2025
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc