Việc làm ANDYCOOK VIỆT NAM

Cập nhật 31/08/2024 15:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SANDYCOOK VIỆT NAM
Marketing Manager
ANDYCOOK VIỆT NAM
10 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Overall management:

- Responsible for planning and implementing multi-channel marketing strategies to promote the brand.

- Responsible for annual marketing Budget Plan.

- Responsible for Branding Plan include positioning, target audiences, communication, etc and develop Campaign Plans with specific objectives across different channels and segments.

- Responsible for reporting of multiple platforms and extract key insights for future campaign development and go-to-market strategies, complete with formal proposals and recommendations on tactics.

- Responsible for building and training the team to execute the established plan.

- Responsible for establishing internal workflows and cross-departmental processes to ensure smooth operations.

2. Creative

- Manage of shooting & video producing for new collections; Look-books; mix & match; product image, etc to increase recognition and serve the Company's business activities.

- Responsible for Brand Guideline and ensure brand image consistency across all channels.

3. Digital Marketing

- Manage of multi-channel digital activities to increase brand awareness, reach customers and promote business.

4. PR

- Build and check the implementation of a synchronized brand identity across the system.

- Implement PR and communication activities on internal and external media: Facebook, Instagram, company website, online newspapers, television, magazines, print newspapers, and other media publications to increase brand awareness.

- Plan and organize internal and external events of the Company.

- Plan and organize the implementation of communication activities for the Collection.

5. Trade Marketing

- Plan and organize incentive, promotion and discount activities to boost revenue for the Company's production and business activities.

- Plan and organize the implementation of incentive programs, customer care activities, dealer openings, showroom openings.

6. Customer care

- Analyze customer insights, consumer trends, market analysis, and marketing best practices to build successful strategies

- Develop and implement incentive and customer care programs to improve service quality and customer experience offline and online.

- Assign, guide, inspect and supervise hotline management work

- Resolve customer complaints promptly, ensuring customer rights.

7. Perform other tasks as directed by immediate superior.

Yêu Cầu Công Việc

  • University degree or higher in business, economics, marketing.
  • Good aesthetic sense, priority given to candidates with strengths in Branding, KOL, KOC media network.
  • Experience in implementing multi-channel marketing on online platforms and CRM implementation is an advantage.
  • Have 5 years or more experience in the marketing industry, hold the position of Marketing Manager for over 2 years, manage a team of 5 or more employees.
  • Priority is given to candidates who have worked in the fashion, beauty industry or in organizations that sell luxury goods for women.
  • Proven success in developing marketing plans and campaigns
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong project management, multitasking, and decision-making skills
  • Metrics-driven marketing mind with eye for creativity
  • Experience with marketing automation and CRM tools
  • Knowing English is an advantage.
  • Creative, sharp, good thinking, able to withstand high work pressure.
  • Have general knowledge of PR-Marketing, update new trends and breakthrough ideas.

·         Working hours:
            + Monday to Friday: 8:30am - 5:30pm

            + Saturday: 8:30am - 12:30pm

          Working at: Glory Tower, 23 Cong Hoa St., Ward 4, Tan Binh District, HCMC

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Đường Cộng Hòa, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN SANDYCOOK VIỆT NAM
ANDYCOOK VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Tiền thân là Công ty TNHH Hùng Việt Food với thương hiệu Nem nướng Hùng Việt phủ rộng hơn 4000 đại lý trên cả nước, Công ty cổ phần SandyCook Việt Nam chính thức được thành lập vào tháng 7/2021.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tình nguyện
  •  Thăm quan, du lịch hàng năm
  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2025

Mission

  • Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc

 

Những nghề phổ biến tại ANDYCOOK VIỆT NAM

Bạn làm việc tại ANDYCOOK VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ANDYCOOK VIỆT NAM

ANDYCOOK VIỆT NAM

Click để đánh giá