Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty Cổ Phần Sáng Tạo Công Nghiệp
Ngành nghề hoạt động chính:
1. Kỹ thuật Điện ( Electrical Engineering ):
- Cung cấp dịch vụ thiết kế kỹ thuật & thiết bị cho hệ thống điện từ 35kV trở xuống
- Thiết kế Sản xuất tủ phân phối điện hạ thế, tủ điều khiển động cơ, tủ điều khiển
2. Cung cấp Hệ thống giá đỡ Cơ & Điện ( Electrical & Mechanical support systems )
3. Các sản phẩm cơ khí chính xác từ kim loại tấm ( Precision sheet metal products )
Từ khi thành lập đến nay, công ty không ngừng phát triển về mọi mặt:
- Đội ngũ nhân lực
- Cơ sở vật chất & Trang thiết bị sản xuất
- Hệ thống quản lý doanh nghiệp và chất lượng sản phẩm
- Luôn theo sát với xu thế thay đổi của thị trường
- Đa dạng sản phẩm để đáp ứng được các thị trường khác nhau ( cao ốc, trung tâm thương mại, công nghiệp nhẹ, sân bay, cầu cảng, công nghiệp nặng, năng lượng, hóa chất, dầu khí )