Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Business Growth Manager - Hanoi
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
24/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
22/04/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
3 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities:
- Coordinate sales activities within the assigned territories to further the attainment of sales goals and objectives.
- Review the analysis of sales activities, costs, operations, and forecast data to determine the business unit's progress toward stated goals and objectives.
- Compile lists of prospective customers for use as sales leads.
- Prepare reports of sales forecasts, sales analysis, and business transactions and keep appropriate expense accounts.
- Quote prices and sales terms and prepare sales contracts for orders obtained.
- Support current channels of sales distribution while keeping open to selective expansion to achieve the sales goals and objectives.
- Make sure that customer or key customers’ problems are investigated and resolved.
- Assume responsibility for ensuring the duties of sales personnel are performed safely and efficiently.
- Deploy the market expansion plan.
- Cooperate with related departments to expand more SKUs in the wholesale list.
- Participate in other relevant projects assigned by the Line Manager.
Required Qualifications:
- At least 3 years experience on F&B and FMCG.
- Proven work experience as Sales Manager, or relevant role.
- Experience in Sales and providing solutions based on customer needs.
- Logical thinking, problem solving, good communication & strong leadership.
- Proactive, self-motivation, result-focus, eager to learn new things.
- Strong verbal and written communication and interpersonal skills with an aptitude in building relationships.
- Excellent listening, negotiation, and presentation abilities.
- Fluent in English and knowledge of F&B market.
- Knowledge in Veggies & FMCG products is a plus.
Benefits:
- Salary: Competitive Salary.
- Salary review once a year in December.
- Working time is 9:00 - 17:30, 5 days/week.
- Annual Leave is 12 days/year.
- Provide laptop and necessary equipment.
Khu vực
MIICHISOFT
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5 tòa M, tòa nhà 6th Element, Nguyễn Văn Huyên kéo dài, Xuân La, Tây Hồ
Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018, chỉ sau hơn 3 năm , công ty đã phát triển thần tốc với quy mô hơn 150 người , văn phòng liên tục mở rộng diện tích với nhiều trang thiết bị hiện tại.
Công ty đã có rất nhiều đối tác lớn , trong đó có cả những công ty doanh thu tỷ đô, đã lên sàn chứng khoán tại Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm theo chế độ nhà nước ban hành.
- Khám sức khỏe định kỳ 1 năm/1 lần.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ sinh nhật, hiếu, hỉ.
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018
Mission
Chúng tôi mong muốn trở thành một công ty CNTT có thể khắc phục những sai sót, thiếu sót thường gặp trong ngành công nghệ và cung cấp các dịch vụ nhạy cảm một cách nhiệt tình.
Review MIICHISOFT
5.0
3 review
08/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Làm việc theo năng lực hưởng theo nhu cầu(RV)
08/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Công ty mới thành lập nhưng mọi plan đều rõ ràng(RV)
08/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hà Nội
Sếp trẻ, vui tính, quan tâm nhận viên(RV)
Những nghề phổ biến tại MIICHISOFT
Bạn làm việc tại MIICHISOFT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
MIICHISOFT
Click để đánh giá