Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Provide day-to-day technical support to end users and ensure the smooth running of computers, network devices, and printers.
• Troubleshoot and resolve end-user application issues, maintain and update technical support documentation.
• Handle asset management, maintain inventory, and liaise with vendors.
• Maintain and monitor office network infrastructure, IT security and antivirus tools.
• Other duties include performing first-level troubleshooting and support for scheduled server backups, system monitoring and reports.
• Implement activities and train employees on information security.
• Monitor networks, databases, and computer systems and create a risk management plan for IT systems.
• Perform security updates and build firewalls and other security features, and assessing security practices and procedure
Yêu Cầu Công Việc
- Must have
• Minimum 1-2 years of relevant experience operating in a similar role.
• Knowledge of computer hardware, software, and OS (Windows, Linux and Mac)
• Understanding of TCP/IP, IP addressing and LAN technology including switching and routing fundamentals
• Hands-on experience in Windows server administration and basic knowledge in Linux server administration is a plus.
• Experience implementing ISO27001 or have information security certificates is a plus.
• Professional Qualification - Microsoft Certified/CCNA is a plus.
• Knowledge of basic setup and configuration of Cisco devices such as firewall, switch, IP phones, wireless controller and access points is a plus.
• Competent at documenting standard operating procedures and knowledge articles
• Ability to cover after-office hours and weekend support if there are any infrastructure issues or activities.
• Enthusiastic and willing to learn in a fluid and fast-paced environment
2. Nice to have
• Passionate in IT technology and wants to make a difference with technology solutions.
• Good interpersonal and communication skills to interact effectively at all levels.
• Strong analytical and troubleshooting skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018, chỉ sau hơn 3 năm , công ty đã phát triển thần tốc với quy mô hơn 150 người , văn phòng liên tục mở rộng diện tích với nhiều trang thiết bị hiện tại.
Công ty đã có rất nhiều đối tác lớn , trong đó có cả những công ty doanh thu tỷ đô, đã lên sàn chứng khoán tại Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm theo chế độ nhà nước ban hành.
- Khám sức khỏe định kỳ 1 năm/1 lần.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ sinh nhật, hiếu, hỉ.
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Miichisoft được thành lập vào ngày 1/4/2018
Mission
Chúng tôi mong muốn trở thành một công ty CNTT có thể khắc phục những sai sót, thiếu sót thường gặp trong ngành công nghệ và cung cấp các dịch vụ nhạy cảm một cách nhiệt tình.
Review MIICHISOFT
Làm việc theo năng lực hưởng theo nhu cầu(RV)
Công ty mới thành lập nhưng mọi plan đều rõ ràng(RV)
Sếp trẻ, vui tính, quan tâm nhận viên(RV)