Job description
- Building and developing the Direct Sales team: Recruiting, training, and developing the direct sales team, ensuring the team operates efficiently and achieves set sales targets.
- Recruit, train, and develop the sales team: Ensure maximum effectiveness of the sales team, including recruitment, training, and career development for staff.
- Leading and inspiring the team: Ensuring a positive work environment, encouraging teamwork, and fostering sales skills development within the team.
- Key Account orientation: Developing strategies focused on key accounts, building strong relationships with major companies, and driving revenue growth from strategic customers.
- Build and develop relationships with key clients: Identify and develop potential customers in the region.
- Collaborate and coordinate with other departments: Work closely with other teams such as operations, marketing, and finance to ensure effective implementation of business plans
- Managing and optimizing the sales process: Building and optimizing the sales process for the Direct Sales team, ensuring all sales activities are consistently and effectively implemented.
- Developing business strategies: Analyzing the market and the needs of key customers, creating business strategies to maximize revenue and expand Ahamove’s market share in the Northern region.
- Reporting and performance analysis: Monitoring and reporting key business metrics, making timely adjustments to achieve development goals.
Job requirement
- Bachelor's degree in business administration, marketing, finance, or related field; master's degree is advantageous.
- At least 5 - 7 years of experience in a similar position
- Proven business development, sales, or marketing experience.
- Detail-oriented, analytical, and innovative thinking.
- Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills.
- Exceptional leadership and management skills.
- High energy, passionate and inspiring
- Great stakeholder management, communication, and presentation skills
Benefit
- Social Insurance & PVI Health Insurance;
- Annual health check at a reputable hospital;
- Annual travel, team building, year-end party;
- Annual Leave: 15 days
- Grab/Be for work from level G3 up;
- Annual Performance Bonus;
- Excellent and competitive salary with 13th-month salary;
- Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard;
- Working time: 5 days/week and flexible according to job positions.
Công Ty Cổ Phần Siam Brothers Việt Nam
Siam Brothers Việt Nam là công ty cổ phần, 100% vốn đầu tư của Thái Lan tại Việt Nam được thành lập từ năm 1995. Là nhà sản xuất hàng đầu tại Thái Lan về sản xuất ngư lưới cụ, chúng tôi có hơn 35 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất dây thừng, lưới đánh cá phục vụ cho nghành đánh bắt thủy hải sản và vận tải biển.
Chúng tôi luôn luôn cải thiện công nghệ sản xuất, đội ngũ nghiên cứu tài năng, đầy sáng tạo, được đào tạo từ Thái Lan, và điều quan trọng hơn cả là chúng tôi có được sự tin cậy của nhóm khách hàng truyền thống, có những báo cáo ghi nhận tính trung thực trong kinh doanh.
Chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm, kiện toàn hệ thống quản lý, liên tục cải tiến nâng cao tay nghề và trình độ đội ngũ nhân viên công ty. Năm 2001 công ty chúng tôi đạt được chứng nhận ISO 9002-1994 cho hệ thống quản lý chất lượng. Năm 2002 chúng tôi đã nâng cấp thành công hệ thống quản lý chất lượng của công ty theo tiêu chuẩn ISO 9001-2000 do tổ chức TÜV Rheinland (Ðức) và Quacert (Việt Nam) đồng chứng nhận.