- NEW PRODUCT LAUNCH
- Collect & analyze consumer, market insights / competitors and sales data to define marketing plan to to make recommendations to management
- Develop and lead assigned campaign strategy & planning to achieve business objectives.
- Channel activity planning
- Take responsibilities for assigned product launch in collaboration with online & offline channel, education, demand planning: Promotion scheme (bundle, minisize, GWP/ O+O activities/ POS development)
- Define campaign communication idea is relevant with local customer insights and brand equity
- Take ownership for IMC, A&P of assigned franchises/launches to drive sales & build brand love/equity
- Coordinate with Media, Advocacy, Retail, Education & Merchandising for consumer/retail excellence to achieve outstanding visibility, brand image, key message and service
- DAILY TASK
Trade Maximization
- Collaboratively works with KAMs to create account specific promo plans (display + flyer)
- Manage Category PLV Budget
- BA education document & keep track with Edu team
- Planogram keep track with Merchandising
- At least 2 years of experience in Assistant Brand Manager with FMCG background. Beauty lover is preferred
- Winning spirit & problem-solver.
- Make-it-happen spirit
- Strategic thinking & entrepreneurship
- Flexible & agile
- Detailed-oriented
- High responsibility with can do attitude
- Stakeholder management skills
- Eager to learn, eager to share
Công Ty Cổ Phần Siam Brothers Việt Nam
Siam Brothers Việt Nam là công ty cổ phần, 100% vốn đầu tư của Thái Lan tại Việt Nam được thành lập từ năm 1995. Là nhà sản xuất hàng đầu tại Thái Lan về sản xuất ngư lưới cụ, chúng tôi có hơn 35 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất dây thừng, lưới đánh cá phục vụ cho nghành đánh bắt thủy hải sản và vận tải biển.
Chúng tôi luôn luôn cải thiện công nghệ sản xuất, đội ngũ nghiên cứu tài năng, đầy sáng tạo, được đào tạo từ Thái Lan, và điều quan trọng hơn cả là chúng tôi có được sự tin cậy của nhóm khách hàng truyền thống, có những báo cáo ghi nhận tính trung thực trong kinh doanh.
Chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm, kiện toàn hệ thống quản lý, liên tục cải tiến nâng cao tay nghề và trình độ đội ngũ nhân viên công ty. Năm 2001 công ty chúng tôi đạt được chứng nhận ISO 9002-1994 cho hệ thống quản lý chất lượng. Năm 2002 chúng tôi đã nâng cấp thành công hệ thống quản lý chất lượng của công ty theo tiêu chuẩn ISO 9001-2000 do tổ chức TÜV Rheinland (Ðức) và Quacert (Việt Nam) đồng chứng nhận.