Mô tả công việc
Work closely with product teams and partners to support aligning business goals and converting these goals into meaningful marketing product and solutions content that deliver engagement, leads, revenue, sales & profit.
Analyze and report on digital marketing and social media performance using tools like Google Ads, Google Analytics, Facebook Insights, and other relevant platforms.
Support go- to- market planning and execution across marketing functions – Growth Marketing, Digital Platforms, PR, and more
Create detailed marketing materials for IT products, including brochures, whitepapers, case studies, and guides.
Plan, organize, and execute campaigns and programs to boost brand and product visibility.
Yêu cầu công việc
Willingness to learn and adapt to a complex market..
The ideal candidate is self- motivated, highly organized, strong critical thinking, collaborative and effective execution.
Proficient in English (Writing/Reading)
Strong in data analytics and report visualization.
At least 6 months of experience in Product marketing, preferably with experience in IT or tech products.
Preferred candidates with knowledge or experience in Performance Marketing, or (and) Brand Marketing.
Quyền lợi
Dynamic and sociable working environment.
Attractive compensation depending on experience and skills: Competitive Basic Salary, End- of- year bonus.
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits included.
Annual Regular Bonuses on Special Events and big Holidays such as National Day, Labor Day...and Company’s birthday.
Attending training courses on capacity building organized by the Company or 3rd party agencies.
Company trip once a year + team party & activities
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 23:25:03
Công ty Cổ phần Smartcom Việt Nam, website: http://smartcom.vn là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ và phương pháp đào tạo thông minh để tạo ra các khóa học tiếng Anh theo mô hình hiện đại và hiệu quả nhất hiện nay, mô hình học tích hợp Hybrid learning (kết hợp hình thức học trực tuyến và trực tiếp).
Smartcom, nơi tập hợp những con người tài năng, tốt nghiệp các trường đại học danh tiếng trên thế giới như Harvard (Mỹ), Toronto (Canada), LSE (Anh)... và các trường đại học hàng đầu ở Việt Nam, đã nghiên cứu và phát triển thành công mô hình đào tạo tiếng Anh tích hợp mang tên Hybrid Learning (kết hợp việc học tiếng Anh trên lớp học với học trực tuyến và học trên điện thoại di động) cùng các phương pháp đào tạo đặc biệt, mà tiêu biểu là phương pháp Luyện Siêu trí nhớ từ vựng của người Do Thái, với khả năng học thuộc sâu, nhớ lâu 20 cụm từ mới trong 10 phút.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành.
Review Smartcom VIỆT NAM
Công ty thường xuyên chậm lương, đối xử phân biệt, sếp bảo thủ (rw)
Cả công ty đều thân thiện, đáng yêu (RV)
Văn phòng sạch đẹp, mát mẻ.(RV)