Mô tả công việc
To operate a highly productive office at a budgeted cost emphasizing sales efforts on the serviced residence maximizing the development of business sources and stabilizing existing sources.To implement a marketing plan, pertinent corporate marketing, and sales activity plans
1. Consult daily with Residence Manager/ Assistant Residence Manager concerning the corporate accounts and how they relate to the sales success of the apartment.
2. Effective merchandising, prospecting, solicitation, site inspection, booking of business, and promotion
3. Will be the primary person responsible for leasing long-term guests & short-term guests
4. Periodically contact clients to update the necessary information for business.
5. Initiate prospecting and solicitation of new accounts in the corporate territory; manage current accounts to maximize apartment nights
6. To be responsible for administrative efforts necessary to perform these tasks
7. Prepare monthly report of activities and results which includes sales results, the share of the market, market trend, competitive activity, and forecast report to be submitted to the Country General Manager
8. Assess commercial needs and assist in monitoring sales office administration and effectiveness
Quyền lợi được hưởng
- Sales incentives
- Monthly service charge
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
- Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum 3 years experience in sales & marketing management or related position at serviced apartment/Hotels
3. Competencies:
• Good English communication skills
• Knowledgeable in all aspects of sales and marketing
• Familiar with overall operations of serviced residence or similar operations.
• Basic computer skills.
• Possess managerial expertise with excellent selling skills.
• Excellent communications and public relations skills.
• Excellent selling skills with ability to produce results.
4. Personal attributes:
• Ability to perform well under pressure and stress.
• Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; team player.
• Able to conduct business as management.
• Ability to receive as well as deliver constructive criticism
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Smartcom Việt Nam, website: http://smartcom.vn là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ và phương pháp đào tạo thông minh để tạo ra các khóa học tiếng Anh theo mô hình hiện đại và hiệu quả nhất hiện nay, mô hình học tích hợp Hybrid learning (kết hợp hình thức học trực tuyến và trực tiếp).
Smartcom, nơi tập hợp những con người tài năng, tốt nghiệp các trường đại học danh tiếng trên thế giới như Harvard (Mỹ), Toronto (Canada), LSE (Anh)... và các trường đại học hàng đầu ở Việt Nam, đã nghiên cứu và phát triển thành công mô hình đào tạo tiếng Anh tích hợp mang tên Hybrid Learning (kết hợp việc học tiếng Anh trên lớp học với học trực tuyến và học trên điện thoại di động) cùng các phương pháp đào tạo đặc biệt, mà tiêu biểu là phương pháp Luyện Siêu trí nhớ từ vựng của người Do Thái, với khả năng học thuộc sâu, nhớ lâu 20 cụm từ mới trong 10 phút.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành.
Review Smartcom VIỆT NAM
Công ty thường xuyên chậm lương, đối xử phân biệt, sếp bảo thủ (rw)
Cả công ty đều thân thiện, đáng yêu (RV)
Văn phòng sạch đẹp, mát mẻ.(RV)