Mô tả công việc
- Take full responsibility for the efficient operation of the Sales & Marketing department to provide exceptional products and services within brand operating standards.
- Drive the right business at the right price to ensure the resort achieves budgeted occupancy, rate and revenue.
- Focus on revenue generation and profile building for our property and for Six Senses.
- Undertake advertising, sales, promotions and publicity initiatives and work with the revenue manager to set rates and direct the sales and marketing team.
- Constantly assess marketing strategies and tactics to remain relevant and effective.
- Establish and deliver pre-established financial returns related to revenue generation, profitability and ROIC.
- Implement, review and maintain documentation, reporting systems, contractual obligations, security and safety protocols, communications, product and service standards.
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary in 2-month probation
- Social Insurance on 100% salary
- 24/7 personal accident enrolled from starting date
- Duty Meals provided
- Worldwide learning & Career Development with Six Senses & IHG
Yêu cầu công việc
- Have more than five years’ experience in a senior sales and marketing role within luxury hotels & resorts.
- Analytical thinking and problem solving.
- Expertise in strategic decision-making, financial management, and customer satisfaction.
- Strong leadership, organizational skills, and a visible, proactive management style
Yêu cầu hồ sơ
- Possess a minimum of a Bachelor’s degree in Hospitality, Marketing, Hotel or Business Management.
Công ty Cổ phần Smartcom Việt Nam, website: http://smartcom.vn là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ và phương pháp đào tạo thông minh để tạo ra các khóa học tiếng Anh theo mô hình hiện đại và hiệu quả nhất hiện nay, mô hình học tích hợp Hybrid learning (kết hợp hình thức học trực tuyến và trực tiếp).
Smartcom, nơi tập hợp những con người tài năng, tốt nghiệp các trường đại học danh tiếng trên thế giới như Harvard (Mỹ), Toronto (Canada), LSE (Anh)... và các trường đại học hàng đầu ở Việt Nam, đã nghiên cứu và phát triển thành công mô hình đào tạo tiếng Anh tích hợp mang tên Hybrid Learning (kết hợp việc học tiếng Anh trên lớp học với học trực tuyến và học trên điện thoại di động) cùng các phương pháp đào tạo đặc biệt, mà tiêu biểu là phương pháp Luyện Siêu trí nhớ từ vựng của người Do Thái, với khả năng học thuộc sâu, nhớ lâu 20 cụm từ mới trong 10 phút.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành.
Review Smartcom VIỆT NAM
Công ty thường xuyên chậm lương, đối xử phân biệt, sếp bảo thủ (rw)
Cả công ty đều thân thiện, đáng yêu (RV)
Văn phòng sạch đẹp, mát mẻ.(RV)