Mô tả công việc
Merchandising Executive is responsible for driving sales and profitability through effective merchandising strategies and product assortments.
Online Delivery
- Responsible for strategies and sales revenue on e- commerce platforms and websites
- Coordinate with partners to kick off each project in the year
- Close/ open stores follow OP schedule or support in emergency cases
- Manage, Select & list products for Online Delivery Menu (Update selling price, Remove stopped selling or unavailable stock items, selling seasonal item, update promotion monthly)
- Register with partners to apply delivery services to new stores opening and also support password and ID information for SM to access management App
E- voucher
- Coordinate with partners to solve issues during execution period
- Manage and release SOPs for using vouchers
- Negotiation with partner about comission, workflow, e- voucher reward campaigns and others project to achieve target in the year
- Deal with the brand to maximize sales Voucher GS25
E- Wallet
- Manage monthly data to analyze and evaluate the market
- Negotiation with partner about comission, workflow and promotion monthly
- Coordinate with partners to solve issues during execution period (refund money, error transaction,etc)
- Manage and release SOPs for using e- wallet
Advertising and Other Income (Payoo, Momo cash- in,...)
- Payoo, Momo cash- in: Manage cashing in/out services, make payments and buy phone cards, etc (Coordinate with partners to solve issues during execution period)
- LCD/Wifi Marketing/POSM/ activation space: Utilize venues where agencies or brands can utilize advertising to negotiate rental agreements.
- Organize new initiatives and stay current with service industry trends.
- Perform other tasks as assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
Experience in product selection and assortment planning, negotiation, and partner management
In- depth understanding of retail industry trends, consumer behavior, market dynamics, and FMCG market situation.
Strong analytical and critical thinking skills
Results- oriented mindset and track record of achieving sales and profitability targets
Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing,Trade or a related field
At least 02 years of experience working as a E- merchandiser or buyer at a supermarket, minimart, or working in E- commerce Field.
Quyền lợi
Special health insurance package of GS25.
Teambuilding, happy hour
Free items at the office (tea, coffee,...)
12 annual leaves/year.
Small holiday bonuses + birthday gifts
Convenient sales facilities right at the office.
13th- month Salary
Attractive salary.
Working in a dynamic and fast- growing environment with many opportunities for promotion and development.
100% salary in 2 months of probation.
Company‘s computer provided
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-23 02:15:03
Công ty Cổ phần Smartcom Việt Nam, website: http://smartcom.vn là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ và phương pháp đào tạo thông minh để tạo ra các khóa học tiếng Anh theo mô hình hiện đại và hiệu quả nhất hiện nay, mô hình học tích hợp Hybrid learning (kết hợp hình thức học trực tuyến và trực tiếp).
Smartcom, nơi tập hợp những con người tài năng, tốt nghiệp các trường đại học danh tiếng trên thế giới như Harvard (Mỹ), Toronto (Canada), LSE (Anh)... và các trường đại học hàng đầu ở Việt Nam, đã nghiên cứu và phát triển thành công mô hình đào tạo tiếng Anh tích hợp mang tên Hybrid Learning (kết hợp việc học tiếng Anh trên lớp học với học trực tuyến và học trên điện thoại di động) cùng các phương pháp đào tạo đặc biệt, mà tiêu biểu là phương pháp Luyện Siêu trí nhớ từ vựng của người Do Thái, với khả năng học thuộc sâu, nhớ lâu 20 cụm từ mới trong 10 phút.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành.
Review Smartcom VIỆT NAM
Công ty thường xuyên chậm lương, đối xử phân biệt, sếp bảo thủ (rw)
Cả công ty đều thân thiện, đáng yêu (RV)
Văn phòng sạch đẹp, mát mẻ.(RV)