Việc làm Smartcom VIỆT NAM

Cập nhật 01/11/2024 22:15
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Smartcom VIỆT NAM
Retail Manager (Giám Đốc Bán Lẻ)
Smartcom VIỆT NAM 3.8★
12 đánh giá 22 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

This role will have overall responsibility for the conceptualization, development & implementation of the retail sales strategy for aggressive growth aimed at driving high performance and operational efficiency by ensuring that SO targets are achieved.

Main responsibilities:

1. Training

2. Retail management:

- Decompose the SO BP targets for all categories into category/time/channel dimensions, formulate and implement retail strategies, and monitor the progress of SO targets achievement;

- Make PSI plan for each channel

- Take over the strategy of new product launch, and implement it as terminal retail promotion activities and management actions, focusing on the achievement of SO goals of structural products and new products in each category, and improving product structure

- Market survey, ensure maintenance of detailed customer database, and carry out ongoing customer trend analysis to support retail sales strategies

- Analyze the performance of the retail system and new concepts to inform ongoing and future strategies;

- Manage retail digitalization aligned with retail management strategies.

3. Terminal management and optimization:

- Take over the marketing strategy of the structural products of the marketing department;

- Execute terminal construction;

- Based on the terminal image standards output by the Marketing department, plan the placement of relevant terminal materials to ensure standardized deployment to the terminal;

- Manage sample units, devices, and promotional gifts.

4. Standardization & improvement of retail management’s efficiency:

- Define the standards of the retail management process, and promote the application and optimization of the retail management processes;

- Standardized management of terminal prototypes

- Based on the product knowledge standards output by the branch marketing department, refine the localization standards related to sales reception, speech, and other scenarios, train and empower and evaluate sales representatives (shopping guides), and ensure that product advantages can be conveyed to consumers;

- Monitoring, evaluating, and improving the implementation of the retail management standards.

5. Relationship:

- Work cross-functionally and closely with Marketing, Sales, Planning & Logistics, Product Operation, and Finance to drive growth.

- Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree, or Master's degree;
  • Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
  • 3 – 5 years of experience in executing retail strategies, and retail operations (Mobile/ FMCG industries are preferable)   
  • Ability to quickly develop wide-ranging cross-functional partnerships and establish productive relationships to address complex problems
  • Critical thinking and data-driven
  • Solid change management, a strong dare to change the strong mindset
  • Strong leadership, supervises mentoring and coaching for team members

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Smartcom VIỆT NAM
Smartcom VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 nhà 29T2, đường Hoàng Đạo Thúy, khu đô thị Trung Hòa Nhân Chính, quận Cầu Giấy

Công ty Cổ phần Smartcom Việt Nam, website: http://smartcom.vn là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ và phương pháp đào tạo thông minh để tạo ra các khóa học tiếng Anh theo mô hình hiện đại và hiệu quả nhất hiện nay, mô hình học tích hợp Hybrid learning (kết hợp hình thức học trực tuyến và trực tiếp).

Smartcom, nơi tập hợp những con người tài năng, tốt nghiệp các trường đại học danh tiếng trên thế giới như Harvard (Mỹ), Toronto (Canada), LSE (Anh)... và các trường đại học hàng đầu ở Việt Nam, đã nghiên cứu và phát triển thành công mô hình đào tạo tiếng Anh tích hợp mang tên Hybrid Learning (kết hợp việc học tiếng Anh trên lớp học với học trực tuyến và học trên điện thoại di động) cùng các phương pháp đào tạo đặc biệt, mà tiêu biểu là phương pháp Luyện Siêu trí nhớ từ vựng của người Do Thái, với khả năng học thuộc sâu, nhớ lâu 20 cụm từ mới trong 10 phút.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành.


Review Smartcom VIỆT NAM

3.8
12 review

10/06/2023
Giáo viên IELTS tại Hà Nội

Công ty thường xuyên chậm lương, đối xử phân biệt, sếp bảo thủ (rw)

20/05/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Cả công ty đều thân thiện, đáng yêu (RV)

20/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Văn phòng sạch đẹp, mát mẻ.(RV)

Những nghề phổ biến tại Smartcom VIỆT NAM

Bạn làm việc tại Smartcom VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Smartcom VIỆT NAM

Smartcom VIỆT NAM

Click để đánh giá