Mô tả công việc
- Manage project timelines to ensure timely completion.
- Resolve various issues related to customer user experience.
- Advise and address all customer inquiries before, during, and after the sale.
- Act as a “bridge” between customers and the internal team for organizing meetings and financial planning.
- Collaborate with the team to plan and implement seasonal promotional campaigns to attract customers.
- Perform other professional tasks as required by the Sales Manager.
Yêu cầu công việc
- Age: 24- 35
- Preferred: Experience in Sales or Customer Service in the software field
- Basic proficiency in office software
- Presentation skills (strong ability to articulate issues) and communication skills for working with business clients
- Education: College or university degree
Quyền lợi
- Initiative bonus, campaign bonus
- Unlimited total income (Fixed salary up to 15 million + incentive commitment over 10%)
- Equipped with computer, phone allowance, business trip allowance
- Opportunity to travel
- Enjoy full benefits: Insurance, birthday, holiday bonus, travel, health care, periodic vacation
- Social welfare regimes: Health insurance, social insurance, and unemployment insurance are covered according to the provisions of the labor law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-23 00:00:03
DKSH Smollan Field Marketing (DSFM) là một liên doanh giữa DKSH và Smollan, được thành lập năm vào năm 2009 tại Malaysia hoạt động trong lĩnh vực Tiếp thị thị trường (Field Marketing). Hiện nay DSFM đã phát triển trở thành một tổ chức khu vực với hơn 3.900 chuyên gia về các lĩnh vực riêng biệt với 125.715 nhà cung cấp và hơn 8000 nhân viên chính thức hoạt động tại 11 thị trường: Indonesia, Malaysia, Myanmar, Singapore, Hồng Kông, Đài Loan, Thái Lan, Campuchia, Việt Nam và CROSSMARK Úc.