We are seeking a highly motivated and experienced Total Rewards Manager to join our dynamic Human Resources team. As a Total Rewards Manager, you will play a critical role in designing, implementing, and administering our comprehensive total rewards program, which includes compensation, benefits, recognition, and performance management.
The main tasks and responsibilities include, but are not limited to:
1. Total Reward Management
- Develop and implement a total rewards strategy that aligns with the company's business goals and objectives.
- Conduct market research to ensure that the Company's compensation and benefits programs are competitive and attractive.
- Design and maintain the Company's salary structure and pay ranges.
- Administer our annual salary review process, including merit increases, promotions, and adjustments.
- Oversee the design, implementation, and administration of our employee benefits programs, including health insurance, retirement plans, and wellness initiatives.
- Manage and control the Company's compensation and benefit policies, ensure policies and procedures written in line with company, local regulations, and trade unions.
- Give advice to Management about issues related to total rewards.
- Communicate effectively with employees about the total rewards programs.
2. HR Operation
- Develop and implement HR policies and regulations of the company.
- Ensure all staff receive appraisals in accordance with company policy and monitor probationary periods.
- Manage our employee recognition and awards programs.
- Develop and implement performance management programs that align with our company culture and values
- Deal with any performance or grievance issues in a legally compliant and professional way.
- Ensure all policies and procedures are up to date and legally compliant.
- Provide day to day advice to line managers on all human resource issues: management of staff, remuneration, etc.
- Represent the HR Department both internally and externally.Yêu cầu công việc
1. Qualifications:
- Bachelors Degree.
- In-depth knowledge of Vietnam labor law.
2. Experience:
- Minimum of 8 years working experience in HR.
- Experience in life insurance industry is preferred.
3. Skills and Competencies:
- Excellent interpersonal and team building skills.
- Leadership and management skills.
- High sense of responsibility, result-oriented and enthusiasm.
- Strong problem solving and communication skills.
- Good command of Microsoft Office and HR software.
- Strong written and verbal communication skills in English.
JYMEC là hãng Sơn được sản xuất theo dây truyền công nghệ Mỹ, có mặt trên thị trường xây dựng Việt Nam từ năm 1998, góp phần tô đẹp thêm cho nhiều công trình xây dựng, cùng với thời gian được thử thách qua mưa nắng và khí hậu nhiệt đới khắc nhiệt, sơn JYMEC đã chứng tỏ được chất lượng của mình và được nhiều người Việt Nam tin dùng. JYMEC có đủ các chủng loại bao gồm các loại bột bả trong nhà và ngoài trời, sơn lót chống kiềm, chống thấm và hệ thống sơn nội thất, ngoại thất được chứng nhận chất lượng sản phẩm bởi Cục đo lường tiêu chuẩn chất lượng. Sản phẩm của JYMEC đa dạng về màu sắc và chủng loại nhằm thỏa mãn tối đa nhu cầu về màu sắc cũng như chất lượng và thẩm mỹ cho mỗi công trình. Để đáp ứng và phục vụ Khách hàng ngày càng tốt hơn, Công Ty Sơn JYMEC đã kiện toàn bộ máy tổ chức với nhiều cán bộ đại học có chuyên môn và thường xuyên được các chuyên gia nước ngoài tập huấn, đào tạo. Mặt khác, Công ty luôn chú trọng đầu tư cho phòng thí nghiệm hiện đại, trang bị thêm dây chuyền máy móc, dây truyềnpha màu góp phần nâng cao chất lượng sản phẩm Sơn JYMEC. Sản phẩm Sơn JYMEC được phân phối rộng rãi với 1100 nhà phân phối ở khắp các tỉnh thành trên toàn quốc. Cùng với năng lực và đội ngũ cán bộ công nhân kỹ thuật lành nghề, nhiệt tình và sáng tạo trải qua nhiều thử thách, Công Ty Sơn JYMEC không ngừng nỗ lực phấn đấu để đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và kỳ vọng sẽ trở thành đối tác đắc lực của tất cả các đơn vị, tổ chức, mang đến giải pháp hoàn hảo để bảo vệ và làm đẹp các công trình.