Mô tả công việc
Market positioning & Brand Management:
Brand management: Develop and execute brand campaigns aimed at enhancing brand equity and increasing awareness; ensure consistency across marketing channels and touchpoints, align messaging with business goals and monitor performance and competition for actionable insights.
Project Management: Serve as the key point of contact for assigned firm initiatives. Participate in discussions with leaders and stakeholders, collaborate with the wider team to develop marketing strategies, ensure achievement of agreed outcomes, and provide timely progress reports.
Regional Marketing Collaboration: Partner with regional and global teams on marketing campaigns, provide analytical support, and fulfill local reporting requests (e.g., Network Standards, Global Dashboard, Regional ad campaigns).
2. Event Management:
Plan and execute firmwide events, both in-person and virtual, including seminars, workshops, and conferences.
Manage event logistics, coordinate with vendors, and oversee budget management.
Work closely with cross-functional teams to ensure that events support and align with firmwide objectives.
3. Digital Marketing & Social Media:
Social Media Management (Facebook, LinkedIn, and YouTube): Run effective campaigns to communicate the firm's viewpoints externally and implement digital marketing activities to strengthen brand presence. Use data-driven insights to ensure consistent and relevant content delivery.
Website & Email Marketing: Utilise website and email marketing tools for data analysis to enhance user experience.
Digital Tools Application: Optimise and enhance the use of digital tools by incorporating the latest trends to strengthen digital marketing efforts.
Yêu cầu công việc
Educational Background: Business degree major in Business, Finance, Economics, Marketing, and other relevant degrees.
Skills and Experience:
3-5 years of experience in brand and event management, with additional experience in digital marketing, or social media being a plus.
Experience in B2B marketing or in a professional services environment, with experience in an Agency as an added advantage.
Good interpersonal, communication, coordination and follow-up skills. Proficient written and spoken English.
Highly organised, with strong project management skills. Creativity and design skills are a plus
Attributes:
A strong willingness to help and a bright open mindset/personality.Team player and a keen learner.
Proactive and results-driven mindset. Adaptability to a fast-paced and evolving work environment.
Strong organisational, multitasking and strategic thinking abilities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
Được thành lập từ năm 2005, với hơn 10 năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực du lịch lữ hành, cung cấp dịch vụ vé máy bay, đặt phòng khách sạn nhiều cạnh tranh và thử thách, Tam Vương Group đã không ngừng nỗ lực, trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu của Việt Nam về uy tín, chất lượng, giá cả. Phương châm “Tận tâm vì lợi ích khách hàng" cùng đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, năng động, nhiệt tình, chúng tôi luôn cam kết mang đến cho Quý đối tác và Quý khách hàng sự hài lòng với các dịch vụ chất lượng và lợi ích tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, nghỉ phép năm theo luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ năm 2005, với hơn 10 năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực du lịch lữ hành, cung cấp dịch vụ vé máy bay, đặt phòng khách sạn nhiều cạnh tranh và thử thách
Mission
- Phương châm “Tận tâm vì lợi ích khách hàng" cùng đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, năng động, nhiệt tình, chúng tôi luôn cam kết mang đến cho Quý đối tác và Quý khách hàng sự hài lòng với các dịch vụ chất lượng và lợi ích tốt nhất.