Mô tả công việc
- Execute customer and competitor market survey programs
- Prepare activity plans and schedules to define specific goals and plan sales communication.
- Introduce the service features, promotions of the Restaurant to potential customers.
- Expand relationships with potential customers with food needs.
- Expanding the cultural - culinary market.
- Regularly update and report to the Hotel Manager.
- Perform a number of other functions and tasks assigned by direct management.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal.
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge.
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Number of years of experience: Requires at least 1 year of experience in the same position at restaurants.
- Minimum position of experience: Having worked as a supervisor or manager of Sales/Marketing at a restaurant.
- Education: College graduate or above. Preference will be given to candidates with a degree in Commerce, Business, Marketing. Good-looking appearance, confident communication.
- Foreign languages: Fluent in English.
- Informatics: Proficient in using office computers (Word, Excel, Power Point).
- Skills required: Having diplomatic skills, creativity, self-confidence, dynamism, sense of responsibility, working independently and under high pressure at work. Skilled in Sales, Negotiation, Persuasion, Contract Negotiation with Customers.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty CP SX và XNK Vinapro Việt Nam chuyên sản xuất và xuất khẩu các loại nông sản như: trà, cà phê, hạt tiêu, hạt điều, quế, hoa hồi. Hiện các sản phẩm nông sản của Vinapro đã có mặt ở hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ trên Thế giới, từ Châu Á đến Trung Đông, và Âu Mỹ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn Vinapro được thành lập năm 2005 chuyên sản xuất và xuất khẩu các mặt hàng nông sản như Hạt Điều, Tiêu, Quế, Hồi, Dừa, Gừng Khô sang thị trường quốc tế.
Mission
- Với phương châm: “CHẤT LƯỢNG – UY TÍN – DỊCH VỤ”, chúng tôi không ngừng nỗ lực để đạt được sự hài lòng của khách hàng. Chúng tôi không chỉ cung cấp những sản phẩm chất lượng cao mà còn đảm bảo lợi ích của cộng đồng và khách hàng. Đây là ưu tiên hàng đầu trong chiến lược kinh doanh của chúng tôi.