Việc làm Tập đoàn Zô

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Tập đoàn Zô
[AEON Binh Duong New City] General Affairs - HR Admin Leader
Tập đoàn Zô
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1.Manpower management (20%):
- Plan manpower schedule. Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
2.Human Resources management (20%):
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.
3.Cost and equipment management (30%):
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Keep track of licenses and certificates so they don't expire.
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.
4.Accounting management (20%):
- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Complete report timely.
5. Other tasks (10%):
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.Yêu Cầu Công Việc
1.College/ University degree
2. At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
3. High pressure
4. Detail oriented and be able to handle multi-tasks
5. Abilities to use Computer, Office programs and Database
6. Be able to work at shift & on Public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty cổ phần Tập đoàn Zô
Tập đoàn Zô Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 18 đường 295B, Đạo Ngạn 1, Quang Châu - Việt Yên

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ZÔ : "HƯỚNG TỚI HẠNH PHÚC CHUNG". Hệ sinh thái xoay quanh nguồn nhân lực và sự hạnh phúc.

CHÍNH SÁCH ĐƯỢC HƯỞNG:

  • Môi trường làm việc năng động.
  • Du lịch định kỳ.
  • Ký túc xá cho nhân viên ở xa.
  • Được đào tạo, bồi dưỡng thường xuyên các kỹ năng nghiệp vụ và đầy đủ các chế độ.

 

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Zô

Bạn làm việc tại Tập đoàn Zô? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Zô

Tập đoàn Zô

Click để đánh giá